Hoppa till innehåll

Synpunkt Om Humor-forumet


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Några trådar har blivit låst på sistone med "Använd tråden för roliga filmer istället" som anledning och jag misstänker att flera trådar kommer bli låst för detta.

Om man ska gå efter det kan ni lika gärna låsa alla trådar förutom den för roliga bilder och filmer.

I en klistrad tråd skriver admin såhär:

För att tipsa om en länk som går till ett filmklipp, bild eller historia eller liknande skapa ett nytt inlägg.

 

I ämnestiteln anger du namnet på "grejen". I inlägget kan du sedan välja att beskriva det hela lite närmare om det kanske går? [...]

Jag tolkar att han med "inlägg" menar en ny tråd. Det är alltså från början tänkt att man ska skapa en ny tråd om man vill visa en rolig film.

Om någon postar 10 trådar på en dag med olika 10 filmer så bör man göra något åt det. En ny tråd med endast en film och inte ens en kommentar från den som skapat tråden kännas lite onödigt och borde legat i den stora filmtråden istället. Men de trådarna som blivit låsta hade en kommentar från trådskaparen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att man kan använda "den stora film tråden" till korta klipp på typ 30 sekunder och lite random roliga filmer. Men om man t.ex. gjort någon film själv eller om man vill tipsa/diskutera någon mer eller mindre känd grupp eller person som gör många roliga filmer, så kan man göra en ny tråd. .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att man kan använda "den stora film tråden" till korta klipp på typ 30 sekunder och lite random roliga filmer. Men om man t.ex. gjort någon film själv eller om man vill tipsa/diskutera någon mer eller mindre känd grupp eller person som gör många roliga filmer, så kan man göra en ny tråd. .

+1.

 

Så, nu kan ni sluta klaga nu när zitroz har gett ett bra förslag.

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...