Hoppa till innehåll

Mitt Konto På Facebook Har Blivit Inaktiverat.


D48
 Dela

Rekommendera inlägg

känner mig lite desperat nu men.. whatever.

 

Jo. Idag när jag kom hem från jobbet så tänkte jag lyssna på lite musik @ spotify då upptäckte jag att mina facebook-vänner inte längre låg där till höger i fönstret. Jaha tänkte jag, då får jag väl ta och logga in på facebook istället. Men icke.

 

När jag loggar in så kommer detta upp:

Account Disabled

 

Your account has been disabled. If you have any questions or concerns, you can visit our FAQ page here.

 

Nu förstår jag inte riktigt.. Vad har jag gjort för att förtjänat att få mitt acc avaktiverat?

Har ju varken postat äckliga bilder eller något ju :/

 

 

Sen så klickade jag mig genast vidare till deras "hjälp" eller vad man ska kalla det. Där så fanns det lite olika frågor som man kunde få svar på. Så jag tryckte på den som det stod på: "Varför har mitt facebook konto stängts ner?" och fick detta mail skickat till mig:

Hi,

 

In order to receive support, you must reply to this email to verify that you are the owner of the Facebook account that you referenced in your inquiry. This security step must be completed before Facebook can respond to your inquiry.

 

In addition, note that Facebook will only be able to provide assistance if you are writing in from the email address that you used to log in to your Facebook profile that's disabled. If your disabled profile was registered under a different email address, then you will need to respond directly from that email address. To do this, take the following steps:

 

• Copy the exact email address you see in the "From" field of this email (ending in @support.facebook.com).

• Log in to the email account under which your disabled Facebook profile was registered.

• Compose a new email. Paste the address you copied (ending in @support.facebook.com) into the "To" field, let us know you're responding from your disabled email address in the body, and click "Send."

 

Once we have this information, we will take further steps to assist you. Remember that writing in multiple times will not result in a faster response. Once you submit your initial request, it is placed in a queue and responded to accordingly.

 

Lastly, you may not create another account using a different email address while you are waiting for a response. Creating more than one Facebook account is a violation of our Statement of Rights and Responsibilities, and violations of this rule could result in all of your accounts being permanently disabled.

 

Thanks,

The Facebook Team

 

 

Räcker det bara med att svara på det mailet via min inkrog på hotmail sen så kommer dom svara eller vadå?

 

Tack på förhand!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Du måste svara med det kontot du registrerade dig med på Facebook, samt skapa ett nytt mail.

 

Det finns alltid dolda regler någonstans.

Svarade med samma adress som jag har reggat mig med på facebook nyss. Råkade svara på det mailet två gånger och fick detta:

 

Warning could not send message for past 4 hours.

**********************************************

** THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY **

** YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE **

**********************************************

 

The original message was received at Wed, 28 Jul 2010 07:43:53 -0700

from pp-in01 [127.0.0.1]

 

----- Transcript of session follows -----

<[email protected]>... Deferred

Warning: message still undelivered after 4 hours

Will keep trying until message is 5 days old

 

 

 

- Vidarebefordrat meddelande som bifogad fil -

From: mig..

To: [email protected]

Subject: RE: My Personal Profile was Disabled

Date: Wed, 28 Jul 2010 16:43:53 +0200

 

 

Dock så fattar jag inget av vad dom menar...

 

 

 

 

Men varför måste jag skapa en ny mail för? Svara med kontot som jag registrerade mig på facebook? Hur då, jag kan ju inte logga in.

 

Jag är trött atm.. :(

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...