Hoppa till innehåll

Fuska.se


Rekommendera inlägg

Varför skulle folk tro det bara för att jag heter det?

Eftersom du har "Boy97" i namnet, jag tolkar det som att du vill "leka" liten och jävlas.

 

Men eftersom du är ny, så ska vi ge dig en chans! :)

 

Men snälla nån... bara för att någon har sitt födelseår i namnet så behöver det inte betyda att h*n är spammer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Varför skulle folk tro det bara för att jag heter det?

Eftersom du har "Boy97" i namnet, jag tolkar det som att du vill "leka" liten och jävlas.

 

Men eftersom du är ny, så ska vi ge dig en chans! :)

 

Men snälla nån... bara för att någon har sitt födelseår i namnet så behöver det inte betyda att h*n är spammer.

 

Har inte heller sagt att han är någon spammar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle folk tro det bara för att jag heter det?

för att på detta forum blir man kallat troll för exakt minsta lilla du kommer snart att märka det själv

 

jag har varit medlem här i 3 år

jag har bara blivit kallad troll en gång, men jag är inte säker på om det är ens det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det beror ju på att vissa finner det underhållande att skapa en halv miljon olika användare och bara trolla.

Jå, så är det faktiskt. Det kan ju lika gärna vara någon, så tänker nog de flesta..

 

Sen så..

Detta inlägg gör inte så att du tappar din trollvarning heller:

http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1788554

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Vissa gör varandra ledsna, vissa gör varandra glada. Det är lite av varje. Men passa dig bara med vad du säger, annars får du tillsägelse av moderatorerna (har jag fått). Och bumpa inte, då blir alla emot dig. ;)

 

Fast jag funderar på att fly härifrån, folk är så otrevliga. Bara några få personer är mogna nog att sköta sig, men dom flesta är så omogna att dom borde få tillsägelse. (Vissa har säkert fått det)

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vissa gör varandra ledsna, vissa gör varandra glada. Det är lite av varje. Men passa dig bara med vad du säger, annars får du tillsägelse av moderatorerna (har jag fått). Och bumpa inte, då blir alla emot dig. ;)

 

Fast jag funderar på att fly härifrån, folk är så otrevliga. Bara några få personer är mogna nog att sköta sig, men dom flesta är så omogna att dom borde få tillsägelse. (Vissa har säkert fått det)

Vi ogillar dig för att du följer inte reglerna, så kom inte om säg att alla är "otrevliga":

 

Finns folk IRL som är otrevliga och trevliga, huh?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...