Hoppa till innehåll

Mest Prisvärda Iphone4 Abonnemanget


LeetrN
 Dela

Rekommendera inlägg

vilket är det mest prisvärda abonnemanget för iphone4?

 

vad kan man sälja en iphone 3g för, om den har inga repor och 1 månad kvar sen kan man låsa upp den hos telia?

 

halebop hallå med surf plus i 12 månader för 149kr/mån, 12 månader

 

engångnspris 4895

 

totalt 149*12=1788

1788+4895=6683

 

finns det någon billigare än det? som e ungefär lika dan

 

Abbonemangsinfo

 

Halebop Hallå med Surf Plus

 

19 öre/min till alla

 

Med abonnemanget Halebop Hallå ringer du för 19 öre/min till alla nät i Sverige, inklusive Halebop. En öppningsavgift på 99 öre/samtal tillkommer.

 

 

 

SMSa fritt till hela världen

 

Med abonnemanget Halebop Hallå SMS:ar du fritt till alla nät i hela världen (max 3000 SMS/månad). Gäller för SMS skickade från Sverige, från mobil till mobil, till operatörer med vilka vi samarbetar.

 

 

 

Mobilsurf ingår

 

När du skaffar Halebop Hallå med Surf Plus kan du surfa fritt på hela internet med 3G/GSM (edge) hastighet. 3 GB datatrafik ingår (vid förbrukning av mer än 3 GB data begränsas överföringshastigheten till 120 kbit/s).

 

Ingen extra kostnad tillkommer om hastigheten begränsas.

 

 

 

Månadsavgift

 

Du betalar endast 149 kr/mån för Halebop Hallå Surf Plus.

 

 

» Kolla in den fullständiga prislistan

 

 

 

Halebop går i Telias nät

 

Med Halebop ringer du med Sveriges bästa täckning, vi går i Telias nät.

 

 

 

Sveriges mest nöjda mobiltelefonikunder

 

Halebop har Sveriges mest nöjda mobiltelefonikunder, för andra året i rad, enligt Svenskt Kvalitetsindex 2009.

 

 

 

Ring billigt till utlandet

 

Med Halebop ringer du superbilligt till utlandet, direkt från mobilen. Kolla in prislistan här

Redigerat av LeetrN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag själv tänker köpa från tele2 när de får fler på lager eftersom jag är tele2 kund, och det kommer kosta ca 6950:-.

Men telia har rea fram till december dvs att det blir ca 6100 - 6200:- (om du väljer ett av dem billiga abonnemangen). Sen finns ju också 3 som ett alternativ, vet inte hur mycket det kostar där med abonnemang, men de säljer iphone 4 utan abonnemang för ca 6300:-. Telenor säljer också men har inte kollat något på priserna där.

Redigerat av VAZE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag själv tänker köpa från tele2 när de får fler på lager eftersom jag är tele2 kund, och det kommer kosta ca 6950:-.

Men telia har rea fram till december dvs att det blir ca 6100 - 6200:- (om du väljer ett av dem billiga abonnemangen). Sen finns ju också 3 som ett alternativ, vet inte hur mycket det kostar där med abonnemang, men de säljer iphone 4 utan abonnemang för ca 6300:-. Telenor säljer också men har inte kollat något på priserna där.

jag vill ha så surf ingår minst 3gb/mån med 3g speed Redigerat av LeetrN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag själv tänker köpa från tele2 när de får fler på lager eftersom jag är tele2 kund, och det kommer kosta ca 6950:-.

Men telia har rea fram till december dvs att det blir ca 6100 - 6200:- (om du väljer ett av dem billiga abonnemangen). Sen finns ju också 3 som ett alternativ, vet inte hur mycket det kostar där med abonnemang, men de säljer iphone 4 utan abonnemang för ca 6300:-. Telenor säljer också men har inte kollat något på priserna där.

jag vill ha så surf ingår minst 3gb/mån med 3g speed

 

De flesta abonnemangen har 3g speed. Men jag kollade halebop och insåg att det var det mest prisvärda (om du väljer 3GB/mån och inte 0.5GB) så jag tycker du ska hålla dig till det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst pong218

Köp inte Iphone 4:a så himla mycket med den som är fel. Blir bara jälv arg när jag tänker på den. Mottagningen är usel, fortfarande inget stöd för flash. Själv håller jag mig till 3gs till något bättre händer med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp inte Iphone 4:a så himla mycket med den som är fel. Blir bara jälv arg när jag tänker på den. Mottagningen är usel, fortfarande inget stöd för flash. Själv håller jag mig till 3gs till något bättre händer med den.

det problemet är väl löst?

 

Med den nya uppdateringen ska det bli löst, vet ej om den kommit ut än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp inte Iphone 4:a så himla mycket med den som är fel. Blir bara jälv arg när jag tänker på den. Mottagningen är usel, fortfarande inget stöd för flash. Själv håller jag mig till 3gs till något bättre händer med den.

det problemet är väl löst?

 

Du får ett speciellt fodral som ska lösa det, men man ska inte behöva ha ett fodral för att få en användbar signal.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp inte Iphone 4:a så himla mycket med den som är fel. Blir bara jälv arg när jag tänker på den. Mottagningen är usel, fortfarande inget stöd för flash. Själv håller jag mig till 3gs till något bättre händer med den.

 

det problemet är väl löst?

 

Du får ett speciellt fodral som ska lösa det, men man ska inte behöva ha ett fodral för att få en användbar signal.

 

De ska även fixa det med uppdateringen, hörde att de skulle göra signalen starkare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...