Foto

Vad Skulle Du Göra Om Du Fick En Önskning?

147 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#13 kattus

kattus

#7 Spelkommendör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 845 inlägg

Postad 31 juli 2010 - 21:24:45

Jag skulle önska mig oändligt mycket pengar.

Money = Happiness

Själv så skulle jag önska att jag vore katt och hade en sjukt snygg tjej som ägare

Varför inte bara önska dig en sjukt snygg tjej som älskade dig? Ska du hosta upp hårbollar och få loppar samt pissa i kattlådan, bara för att ligga i hennes knä och se söt ut? Idiot.. Eller vill du kunna slicka dig själv?

Nej... men vafan tänk posetivt... tänk på allt annat en katt får möjlighet att göra utan att en enda människa bryr sig!

Jag skulle bara vilja invända ett ögonblick. Vad du hänvisar till som Linux, är i själva verket, GNU/Linux.
yBRpCOQ.png

#14 Proccito

Proccito

#10 Forumkändis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 899 inlägg
    Utdelad juni 2014

Postad 31 juli 2010 - 21:30:25

Jag skulle önska mig oändligt mycket pengar.

Money = Happiness

Själv så skulle jag önska att jag vore katt och hade en sjukt snygg tjej som ägare

Varför inte bara önska dig en sjukt snygg tjej som älskade dig? Ska du hosta upp hårbollar och få loppar samt pissa i kattlådan, bara för att ligga i hennes knä och se söt ut? Idiot.. Eller vill du kunna slicka dig själv?

jag önskar att admin kunde härma facebook och sätta en liten "gilla"- knapp under varje inlägg, för då skulle jag sätta en här tongue.gif
"Whats better: To be born good, or to overcome your evil nature through great effort?
- Paarthurnax

#15 Laserturken

Laserturken

#8 Forumit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 427 inlägg
    Utdelad augusti 2014

Postad 31 juli 2010 - 21:32:14

jag önskar att admin kunde härma facebook och sätta en liten "gilla"- knapp under varje inlägg, för då skulle jag sätta en här tongue.gif

Flera forum som har så..

#16 Proccito

Proccito

#10 Forumkändis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 899 inlägg
    Utdelad juni 2014

Postad 31 juli 2010 - 21:35:07

Flera forum som har så..

kanske, men det är bara på facebook jag har sett det
"Whats better: To be born good, or to overcome your evil nature through great effort?
- Paarthurnax

#17 Northwest

Northwest

#9 Forumlegend

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 271 inlägg

Postad 31 juli 2010 - 22:33:44

En trevlig underbar snygg tjej.

smile.gif

eller $35 000 000 i kontanter.
Tror hon kommer från nått latinamerikanskt land typ Ghana -idioten345

#18 PussyCat

PussyCat

#11 Fuskgalen

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 698 inlägg

Postad 31 juli 2010 - 22:40:05

Nej... men vafan tänk posetivt... tänk på allt annat en katt får möjlighet att göra utan att en enda människa bryr sig!

Jaga fåglar och käka möss ?

sPebkjg.gif

ΛĐI

#19 Rammus

Rammus

#9 Forumlegend

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 343 inlägg

Postad 31 juli 2010 - 22:41:32

En jävla massa kontakter och sen skulle jag spendera dom! wink.gif

#20 kattus

kattus

#7 Spelkommendör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 845 inlägg

Postad 31 juli 2010 - 22:45:38

Jaga fåglar och käka möss ?

... nej

Ingen fattar tydligen... tänk längre eller skit it.

Jag skulle bara vilja invända ett ögonblick. Vad du hänvisar till som Linux, är i själva verket, GNU/Linux.
yBRpCOQ.png