Hoppa till innehåll

Kolla Upp Dolt Nummer?


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena, det är några idioter som håller på att busringa till mig hela tiden. Vet någon om man på något sätt kan kolla upp vilket nummer som ringer? De använder alltså dolt nummer.

 

Tack för snabba svar!

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena, det är några idioter som håller på att busringa till mig hela tiden. Vet någon om man på något sätt kan kolla upp vilket nummer som ringer? De använder alltså dolt nummer.

 

Tack för snabba svar!

 

Klicka dem istället för att svara eller byt nummer och ge endast ut det till personer du vet behöver det...? =D

 

Min mammas jobbnummer är dolt, så det är svårt att avgöra om hon ringer eller om någon busringer. Busringer någn svarar jag, lägger luren åt sidan så dras det bara pengar ifrån dem som ringer ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena, det är några idioter som håller på att busringa till mig hela tiden. Vet någon om man på något sätt kan kolla upp vilket nummer som ringer? De använder alltså dolt nummer.

 

Tack för snabba svar!

 

Klicka dem istället för att svara eller byt nummer och ge endast ut det till personer du vet behöver det...? =D

 

Min mammas jobbnummer är dolt, så det är svårt att avgöra om hon ringer eller om någon busringer. Busringer någn svarar jag, lägger luren åt sidan så dras det bara pengar ifrån dem som ringer ^^

 

Samma här. :P

 

Fast nu vet jag vem det var, tråden kan låsas!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan begära av din operatör att de ska spåra inkommande samtal, men det kostar ett par hundralappar. Så har det varit innan iallafall.

 

Fast de spårar ju tidigare samtal. Telia erbjuder bakåtspårning för 600 kronor tror jag.

 

Jaså, det finns också. Vet du om det bara är Telia som erbjuder det eller alla andra stora operatörer också?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...