Hoppa till innehåll

Skriver Era Uppsatser!


Sznax
 Dela

Rekommendera inlägg

Okej, nu är det så att jag är en fattig student skulle behöva dryga ut kassan lite. Kom därför på den eminenta idén att skriva högstadie-/gymnasieuppsatser åt folk för en liten summa pengar!

 

Tog själv studenten från samhällsprogrammet med MVG i de flesta ämnen. Läste sedan naturvetenskapligt basår, så har även dessa ämnen i bagaget. Kort och gott kan jag garantera höga betyg på de uppsatser jag skriver.

 

Priset varierar beroende på antal sidor, betyg, ämne etc men det brukar ligga någonstans mellan 200-800 kr. Beroende på ovanstående, som sagt. Det är ett billigt pris med tanke på att jag besparar er flera dagar av slit, samtidigt som ni är garanterade ett högt betyg.

 

Så, någon som skulle vara intresserad av detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan va folk är fnaskiga här på forumet. Klart man är sugen påatt lägga lite deg för att få en uppsats skriven. tillgång ewfterfårgan liksom. Om man har deg men ingen hjärna och nån sitter ute med hjärna men utan deg så är man en match. Fuck it. Folk kan ändå betala sig igenom livet. Lägga 500 på en uppsats, skulle lätt göra det. Tänkte gå ut och spruta skumpa häromdan, men va tvungen att skriva en uppsats, fyfan vilken dålig trade. Aldrig mer! Sznaax här får du min mail:

 

[email protected]

 

ska maila dig lite uppgifter och sen betala. Skit i alla idioter här. De är pissiga små myror.

 

Du låter snygg dessutom....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tog själv studenten från samhällsprogrammet med MVG i de flesta ämnen. Läste sedan naturvetenskapligt basår, så har även dessa ämnen i bagaget. Kort och gott kan jag garantera höga betyg på de uppsatser jag skriver.

Fortsätt utbilda dig och skaffa dig ett jobb istället. Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...