Hoppa till innehåll

Roblox-glömt Mitt Lösen!


Ultrafuskaren
 Dela

Rekommendera inlägg

Jo, jag har et BIG problem-Mitt ROBLOX lösen är glömt!!!! Har försökt med att trycka Forgot Password?-knappen men jag skrev in en fejk-Email när jag gjorde mitt acc SNÄLLA HJÄLP!! :( :( :( :( :(

Bonus Round

An email address is NOT required to finish account registration. However, if you lose your password, you will be unable to recover it unless you supply a valid email address. If you do supply an email address, we will send you an email to confirm its validity. If you click on the link in that email, we will award you with a special hat for your character.

Redigerat av PPP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:_

 

Du måste ha MAIL-ADRESSEN du aktiverade det med.

 

 

Jo, jag har et BIG problem-Mitt ROBLOX lösen är glömt!!!! Har försökt med att trycka Forgot Password?-knappen men jag skrev in en fejk-Email när jag gjorde mitt acc SNÄLLA HJÄLP!! :( :( :( :( :(

Bonus Round

An email address is NOT required to finish account registration. However, if you lose your password, you will be unable to recover it unless you supply a valid email address. If you do supply an email address, we will send you an email to confirm its validity. If you click on the link in that email, we will award you with a special hat for your character.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kunde chatta "fritt" med detta acc jag behövde inte någon förälder som aktiverade chatt funktionen. Det är högst sällsynt nu på Roblox att man har "fri" chatt

fan, det var de inte när jag reggade mig, fast de var typ nått åt sen

 

Men BTW, skriv in din mail på föräldrarnas mail, det gjorde jag tror ja

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...