Hoppa till innehåll

Gissa Låttexten


A7X
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja ingen vill väl sitta och läsa en hel uppsats om det här så jag skriver reglerna rakt på! :)

 

1. Den som börjar ska ta en låt på ENGELSKA, men måste översätta den till svenska t.ex "Can't fight this feeling anymore" ska bli "Kan inte kämpa emot den här känslan längre".

 

2. Den som gissar rätt får skriva en ny låttext, sen när någon annan gissar rätt så händer det samma sak, den personen får skriva en ny låttext o.s.v.

 

3. Du FÅR använda dig av hjälpmedel du hittar på internet. För jag vet att majoriteten kommer nog att göra det.

 

4. Ledtrådar är helt okej.

 

5. Seriöst spel, låtar som folk känner igen. Det innebär, inte någon uråldrig mähä musik.

 

6. Skriv så långt du känner för.

 

7. Var noga med texten och skriv dit genre.

 

7913:

Inga p12or som skriver: Kan du skriva en enklare låt, för den här var för svår för mig!

 

Kom ihåg: ENGELSKA TEXTER BARA!

 

 

Det där var reglerna då.

 

Jag börjar med en låttext

 

 

_____________________________________________________________________________

 

Hård rock

 

 

Är det bara bortkastad tid? Kan du titta på dig själv när du tänker på vad du lämnat bakom dig?

Är det bara bortkastad tid? Kan du leva med dig själv när du tänker på vad du lämnat bakom dig?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 137
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...

Känns inte som om 360xbox2 kommer svara mer på denna tråd eftersom han verkar vara lite inaktiv så jag bumpar upp den med en ny låttext.

 

Genre rap

 

Jag är vad du än säger att jag är

Om jag inte var det. varför skulle jag säga att jag var det?

I tidningen. På nyheterna varje dag, är jag.

Radio vill inte ens spela min låt.

 

Kanske inte bästa översättningen men whatever

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...