Hoppa till innehåll

Wow-cataclysm: 10 Cd Keys


Ceto
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare nu är det så att jag har fått tag på 10 WoW Cataclysm CD Keys.

 

Ni måste ha alla expansioner. CD Keyen är bara till Cataclysm.

 

Ni måste ha följande:

 

WoW Standard edition

Wow The burning crusade

WoW Wrath of the lich king

-------------------------------

 

Wow Catalysm

 

 

-------------------------------

 

CD KEYS:

 

6JGDPYBVTHGNXDPEWVXT2DNRNN

D7FH8WMTXNC4NFJRCBF2YRGFMP

KZ8NCPPYXF99KYPG424X9GGHZM

R4Z6RRPBKNFFJTVW24MPCCMXTK

Z6EC4ZX4DM7K8HKKP7EXG4XK9F

2NBNKWZ8NFDCNRMPZXXE4FVK6F

DFC8W9VNGKRVNDKHGFG6KDPXBG

GK4G4FFP28RHM4PP8MYCFFWTJZ

X6Y6FNTKDJN6B8JCGYGFT96GGV

X7Y9RTHH898YVMTEWCY8XNB7CW

---------------------------------

 

Först till kvarn som aktiverar dessa koder. Jag tar inge ansvar för vad som händer...

 

OBS! Det kan finnas en risk att ni blir bannade. Tänk igenom innan ni aktiverar dessa koder. Om ni verkligen vill riskera era accounts.

 

----------------------------------

 

Säg gärna till om det fungerade!

 

MVH Ceto! :)

 

EDIT: OBS! MODERATORER! KOM IHÅG ATT DET HÄR ÄR BARA GIVEAWAY!

Redigerat av Ceto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har också använt den buggen. :)

 

Jag köpte Starcraft 2, Diablo 2, World of Warcraft, World of Warcraft Burning Crusade, World of Warcraft Wrath of the Lich King, World of Warcraft Cataclysm från deras onlinebutik. Jag har inte blivit bannad ännu.

 

Var det den här buggen som du använde dig av, http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=1081608? Det är säkert postat på flera andra ställen också...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag använde det tyvärr på mitt main account. Dum som jag var lyssnade jag på en kompis som sa att man kunde få gratis grejer. Köpte bara en race change så jag hoppas att om jag blir bannad så är det bara betala av dom pengarna jag blir skyldig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag använde det tyvärr på mitt main account. Dum som jag var lyssnade jag på en kompis som sa att man kunde få gratis grejer. Köpte bara en race change så jag hoppas att om jag blir bannad så är det bara betala av dom pengarna jag blir skyldig.

Jag tvivlar på att du blir bannad, själv fick jag bara några e-mail om att betalningarna inte gick igenom, och allt togs bort från accet, det blev inte bannat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tvivlar på att du blir bannad, själv fick jag bara några e-mail om att betalningarna inte gick igenom, och allt togs bort från accet, det blev inte bannat.

:_

 

Finns en stor risk att man blir bannad, så bara för det inte hände för dig så kan det fortfarande hända för andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så är det så att Blizzard inte har hunnit banna alla än?

 

Att betalningen inte gick igenom och att spelet därför tas bort får man väl även om man inte utnyttjar buggen, utan bara failar på betalningen. Antagligen så kommer de göra en käck liten utredning och sen banna folk.

 

Jag hade nog inte ropat hej riktigt än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...