Hoppa till innehåll

Powerbot Loggat Ut


Rekommendera inlägg

hej såhär min powerbot på runescape efter typ 5 min så loggar den ut i lobbyn jag vill kanske botta lite mer en 5 min vrf gör den detkan man ta bort det? använder en som heter yakkiller eller nått

 

 

hade epicbot förut men den funkar inte längre det står bara initilizaing eller nått så har testat powerbot

Redigerat av zzzgtdkhfsd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej såhär min powerbot på runescape efter typ 5 min så loggar den ut i lobbyn jag vill kanske botta lite mer en 5 min vrf gör den detkan man ta bort det? använder en som heter yakkiller eller nått

hade epicbot förut men den funkar inte längre det står bara initilizaing eller nått så har testat powerbot

Powerbot är helt fuckat och admins är sjuka i huvudet. Använd RSBuddy istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men dem hackar väll en

och det finns ingen autofighter bara dåliga

 

I helvete att de hackar en. Bara jävla påhitt. Det finns visst autofighters. Det finns DutchFighter, Ultimate Fighter och Flesh Crawler pro. I sinom tid kommer fler fighters att komma

 

 

 

Hackar de en? :o

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I helvete att de hackar en. Bara jävla påhitt. Det finns visst autofighters. Det finns DutchFighter, Ultimate Fighter och Flesh Crawler pro. I sinom tid kommer fler fighters att komma

Nej.

Inte för att gå off topic. Men samlar inte de inte in information för Ddos attacker? RSBuddy alltså..

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...