Hoppa till innehåll

Vem Har 3ds?


spydude3
 Dela

Rekommendera inlägg

alla som har en 3DS kan skriva det här och skriv också gärna vad som är bäst med den

 

 

 

jag har själv en men jag vet inte vad som är bäst men här är en lista vilka som jag tycker är bäst:

 

-Face Raiders

 

-AR games

 

-pedometer och alla funktioner som hör till den(pedometer är den som räknar hur många steg man tar)

 

-Mii Maker

 

-Game Notes (det är roligt att rita där)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sanningen

Jag har en, men faktiskt inga spel till den än. Face Raiders är dock jädrigt kul, om man gillar att jaga poäng och känna att man blir bättre på spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 7 månader senare...

Jag trodde bara det var som DS, det var MYCKET bättre! Pedometer är nog den bästa, skakar du ditt 3DS tillräckligt mycket höjs pedometern jättemycket! Och då får du play coins (PC :D )! Du kan få högst 10 PC per dag.

 

I love Nintendo 3DS! :wub:

 

Streetpass är också kul! :D

 

Har laddat ner Pokédex 3D och Letter Box från Nintendo e-shop idag! :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Jag trodde bara det var som DS, det var MYCKET bättre! Pedometer är nog den bästa, skakar du ditt 3DS tillräckligt mycket höjs pedometern jättemycket! Och då får du play coins (PC :D )! Du kan få högst 10 PC per dag.

 

I love Nintendo 3DS! :wub:

 

Streetpass är också kul! :D

 

Har laddat ner Pokédex 3D och Letter Box från Nintendo e-shop idag! :kung:

Jag trodde att de ändrade gränsen till 20 i senaste uppdateringen av 3DS, eller jag kanske bara har blivit yr som vanligt :rolleyes:.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Köpte den vita som kom med Super Mario 3D land på köpet. Har också köpt Kid Icarus Uprising och Ocarina of Time 3D som jag inte har påbörjat än(förutom att jag har spelat de första Ocarina of Time på Wii).

 

Köpte den delvis också för att de gamla DS spelen funkar på den. Nintendo e-shop är också väldigt bra, önskar bara att de la upp GameboyAdvance spel också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...