Hoppa till innehåll

Käna Pengar


ponberg
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 9 år senare...

Det är sällan man tjänar större pengar i hemmet om man enbart gör sysslor som ingår i ett hem. I vårt hem så hjälper vi alla till för att ha ett fungerade hem. Det finns såklart små sysslor som man kan ge pengar för som exempelvis städa eller diska men det är inget man blir rik på. Det var i princip samma när jag startade mitt företag och var då tvungen att ta ett företagslån jag hittade det . Man måste jobba hårt för att sedan få tillbaka något i slutändan. Det gäller allt från sysslor i hemmet till ett vanligt arbete. Sedan kan man ju självklart göra en hel del saker i hemmet och få betalt men det är knappast något heltidsjobb då jag personligen tycket att det är något som är ett måste att alla som bor exempelvis i ett hus ska hjälpa till med bland annat diska och även moppa golv och andra sysslor. Tänk om ingen skulle göra dessa saker då hade hemmet sett ut som ett bombnedslag efter en dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...