Hoppa till innehåll

Fest Hos Mange


Musten
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Låten gjordes väl mest "for teh lulz" om jag inte misstar mig. Awesome låt!

Det är ingen ursäkt för att göra en dålig, tråkig och meningslös låt, och det gör absolut inte låten bra eller på något sätt mer intressant.

 

For teh lulz måste vara det absolut tråkigaste kulturfenomenet någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ingen ursäkt för att göra en dålig, tråkig och meningslös låt, och det gör absolut inte låten bra eller på något sätt mer intressant.

 

For teh lulz måste vara det absolut tråkigaste kulturfenomenet någonsin.

Sen behöver man inte lyssna på den om man inte gillar den eller hur ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ingen ursäkt för att göra en dålig, tråkig och meningslös låt, och det gör absolut inte låten bra eller på något sätt mer intressant.

 

For teh lulz måste vara det absolut tråkigaste kulturfenomenet någonsin.

Jag tror jag fattar varför du är bland mina favoriter på forumet

 

På grund av låten har hela youtube trollats ner av 14-åriga ICA stammisar som försöker köpa lättöl.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ingen ursäkt för att göra en dålig, tråkig och meningslös låt, och det gör absolut inte låten bra eller på något sätt mer intressant.

 

For teh lulz måste vara det absolut tråkigaste kulturfenomenet någonsin.

Så vad är en giltig ursäkt för att göra en låt? :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske inte formulerade mig glasklart så jag ska försöka igen, eftersom att många uppenbarligen inte förstod vad jag menade.

 

Oftast när man gör något som ska underhålla tänker man först ut vad det är som ska vara underhållande. Det kan vara underhållande genom att t.ex. vara roligt, smart, gripande, genomtänkt, klurigt, spännande, provocerande eller konstigt.

 

"For the lulz" används för att göra saker som saknar något sådant (och därför är helt meningslösa) underhållande. Folk kan alltså sitta och titta/lyssna på komplett meningslösa saker, och UPPSKATTA att göra det, eftersom att de intalar sig att det är gjort "for the lulz".

 

Jag skulle kunna säga att jag har lagt en sten på marken "for the lulz", sen skulle halva internet kunna sitta och titta på den stenen i flera minuter "for the lulz".

 

Så hur mycket man än säger är något är "for the lulz" så kan det fortfarande vara komplett meningslöst och skittråkigt. Det roliga är också att desto mer man säger att det är meningslöst och skittråkigt desto mer "for the lulz" och intressant blir det.

Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...