Hoppa till innehåll

Mw3


PussyCat
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja, jag subbar till Tejb. Det jag reagerade på är att MW3 ser ungefär (exakt) likadant ut som MW2, varför gör de såhär ? o;

Är det någonting som är nytt överhuvudtaget ? För jag ser inga stora förändringar.

 

 

 

 

 

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

CoD har i princip varit helt värdelöst sedan Modern warfare 1.

Med tanke på att man inte har bytt spelmotor, utan bara finputsat grafik sedan dess heller.

 

CoD börjar kännas som FIFA, ett nytt spel varje år går bara inte.

fast i fifa, och nhl som också släpps varje år, har dom ju uppgraderingar, eller fler spel möjligheter.

det märker även jag som inte är insatt i dom spelen.

Dom kommer säkert ha fler saker med i MW3 än MW2, bara det att dom inte riktigt har visat det, utan att när man köper spelet så ser man det.

Och jag har sett en video, där dom visar jätte många nya grejer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

CoD har i princip varit helt värdelöst sedan Modern warfare 1.

Med tanke på att man inte har bytt spelmotor, utan bara finputsat grafik sedan dess heller.

 

CoD börjar kännas som FIFA, ett nytt spel varje år går bara inte.

Håller med dig helt och hållet. gillar inte alls att dom gjort MW3 likadant som MW2, graphics aint changed shit. Om mw3 nu ska bli ett av de bästa fps spelen så måste mw3 slå ut det BF3 har och jag menar nästan i princip allt... < Min egen åsikt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Agree, bara att BF3 kommer äga MW3 i Multiplayer.

tycker Battlefield är betydligt bättre än CoD.

CoD har bättre grafik, imo, men jag tycker det är emr realistiskt att spela BF, då det är väldigt strategiskt.

i Cod kan en person vinna en match ensam,beroende på spelläge, medans i BF behöver man sina teamates.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker Battlefield är betydligt bättre än CoD.

CoD har bättre grafik, imo, men jag tycker det är emr realistiskt att spela BF, då det är väldigt strategiskt.

i Cod kan en person vinna en match ensam,beroende på spelläge, medans i BF behöver man sina teamates.

Vänta nu, tycker du att MW3 har bättre grafik än BF3?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...