Hoppa till innehåll

Mw3


PussyCat
 Dela

Rekommendera inlägg

Absolut, men barrett är svår att göra balanserad.

Öka rekylen, och att det är svårt att komma tillbaka till dit man siktade.

Jag tycker den är ganska bra balanserad, iallafall i CoD4 och MW2.

För att noscope spraya som vissa gör är nästan omöjligt med Barrett, jag har iallafall aldrig fått några hitmarkers ens.

Men när jag tar M21 EBR och noscopar så träffar jag ganska många skott.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kommer boka BF3 och sen köpa MW3 när det har gått ner i pris. Men när det har gått ner i pris kommer säkert 5 nya CoD spel ha släppts.

Nått jag tycker Activision borde göra med MW3 är att inte släppa så jävla dyra map-packs.

Jag vill ha alla banor direkt och inte få spelet i delar och vara tvungen att köpa map-packs för 120kr st.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känns som om det är CoD's grej är att släppa dyra map-packs. (Speciellt för Black Ops -.-)

 

+1

CoD WaW hade bra priser på map packs, och dom banorna var värda att spela.

Men i MW2 så vet jag inte, fanns redan bra banor, och BO köpte jag inte några map packs alls för jag tyckte inte BO var kul

 

Kommer boka BF3 och sen köpa MW3 när det har gått ner i pris. Men när det har gått ner i pris kommer säkert 5 nya CoD spel ha släppts.

Nått jag tycker Activision borde göra med MW3 är att inte släppa så jävla dyra map-packs.

Jag vill ha alla banor direkt och inte få spelet i delar och vara tvungen att köpa map-packs för 120kr st.

MW2 ligger ju på 219kr som billigast på prisjakt, och BO på 335kr.

Ganska billigt med tanke på hur kort tid det har varit ute.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

såg också perkvideon. såg faktiskt inte stopping power men det är ju bara bra för då kan man ha en annan perk där istället. i mw2 var det bara såna noobtubers och campers som inte hade stopping power , dom hade cold blooded eller danger close. riot shield är tillbaka :( men throwing knife e tillbaka också :D . tycker spelet verkar väldigt bra , blir nog ett köp direkt. och jag tycker inte att man ska jämföra BFBC2 och CoD BO. cod använder ju en gammal spelmotor medans bf använder frostbite 2 , en nyare spelmotor, så det är klart att bf's grafik blir bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

det var väl mw3 denna tråden hanlade om elr?

inte bf3 -_-

 

själv ska jag köpa mw3 älskar cod serien förutom BO och WAW

bf3 ska jag prova först när beta kommer ut den 29/9

dessutom vill du göra det inte förlikt lite annorlunda men ändå ganska like mw1 och mw2 för att vi ska gilla det.

fast skulle vara bra om dom ändra grafiken lite!

väntar på att ett nytt xbox ska komma ut så grafiken blir kan bli bättre men kommer antagligen inte för än 2015 :(

Redigerat av ipwneverybody
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var väl mw3 denna tråden hanlade om elr?

inte bf3 -_-

 

själv ska jag köpa mw3 älskar cod serien förutom BO och WAW

bf3 ska jag prova först när beta kommer ut den 29/9

dessutom vill du göra det inte förlikt lite annorlunda men ändå ganska like mw1 och mw2 för att vi ska gilla det.

fast skulle vara bra om dom ändra grafiken lite!

väntar på att ett nytt xbox ska komma ut så grafiken blir kan bli bättre men kommer antagligen inte för än 2015 :(

tycker det är en enorm skillnad på MW2 och CoD4

Men det är ju min egna åsikt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...