Hoppa till innehåll

Möss.


ImCasualGamer
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har en MX518 och det är den bästa och mest prisvärda datormus jag haft, har haft den i alla fall tre år nu och den håller fortfarande, fast jag har tappat den, tagit bort plastlagret runtom scrollhjulet och knapparna och misshandlat knapparna allmänt.

 

Det enda jag märker nu tre år senare är att muspekaren kan hoppa lite ibland men tror det är därför jag har lite hårstrån och skit i sensorn på undersidan, hehehe...

 

Och den är för övrigt inte bucklig alls, passar min hand perfekt samt att den har ungefär samma "skal" som G500 bara att de har flyttat runt knapparna lite på den (är väl en uppföljare på MX518:an?)

 

Har själv funderat på att byta mus dock, är grymt nöjd med min MX518 men vill helt enkelt ha något nytt, och funderar därför på att köpa G500:an som har samma, sköna passform som MX518:an!

 

Kort och gott, välj Logitech.. det är kvalitet det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har en MX518 och det är den bästa och mest prisvärda datormus jag haft, har haft den i alla fall tre år nu och den håller fortfarande, fast jag har tappat den, tagit bort plastlagret runtom scrollhjulet och knapparna och misshandlat knapparna allmänt.

 

Det enda jag märker nu tre år senare är att muspekaren kan hoppa lite ibland men tror det är därför jag har lite hårstrån och skit i sensorn på undersidan, hehehe...

 

Och den är för övrigt inte bucklig alls, passar min hand perfekt samt att den har ungefär samma "skal" som G500 bara att de har flyttat runt knapparna lite på den (är väl en uppföljare på MX518:an?)

 

Har själv funderat på att byta mus dock, är grymt nöjd med min MX518 men vill helt enkelt ha något nytt, och funderar därför på att köpa G500:an som har samma, sköna passform som MX518:an!

 

Kort och gott, välj Logitech.. det är kvalitet det!

Skönt o höra att många säger att mx518 håller rätt bra :P Har haft X7 gaming musen i 7+ månader nu o fortfarande inte vant mig vid den, obekväm mus ;/

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VArför skaffade du inte en G400?

 

Det är rena uppdateringen på MX:an

Den är ju för fan ful desutom så får ju mxan bättre recensioner men det är inte det jag utgår från utan jag har testat den tidigare o tyckt att den känns jävligt go, därför skaffade jag mx518 istället (:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...