Hoppa till innehåll

Nästa Pokemon Spel?


Gäst Qruzie
 Dela

Rekommendera inlägg

Skulle vilja ha en remake av Pokémon Stadium spelen..

Aa det hade varit nice men skulle inte du tycka att det hade vart nice om dom slog ihop Gul + Crystal + Sapphire + de nya pokemon spelen som kommit ut hittils tillsammans P:? då hade det varit as stort och askul att köra. Betydligt mycket mer att göra på spelet utan att tröttna på det inom 50-100 timmar i spelets gång
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aa det hade varit nice men skulle inte du tycka att det hade vart nice om dom slog ihop Gul + Crystal + Sapphire + de nya pokemon spelen som kommit ut hittils tillsammans P:? då hade det varit as stort och askul att köra. Betydligt mycket mer att göra på spelet utan att tröttna på det inom 50-100 timmar i spelets gång

NEJNEJNEJNEJNEJ

 

Varje gång någon säger det där (händer hela tiden) dör jag. DET BLIR INTE BRA. Kanto i GSC var inte bra med tanke på hur storyn och levlingen fungerade (och Kanto var ganska begränsat p.g.a. minnesproblem), och att göra ett spel där man slänger ihop fem regioner hjälper ju inte direkt. Alla regioner kommer vara extra tråkiga då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NEJNEJNEJNEJNEJ

 

Varje gång någon säger det där (händer hela tiden) dör jag. DET BLIR INTE BRA. Kanto i GSC var inte bra med tanke på hur storyn och levlingen fungerade (och Kanto var ganska begränsat p.g.a. minnesproblem), och att göra ett spel där man slänger ihop fem regioner hjälper ju inte direkt. Alla regioner kommer vara extra tråkiga då.

Ja men det gäller att utveckla det. Tänk dig Final fantasy 10 tex. Där kör man minst 200+ timmar innan man slutar pga att man inte har något att göra eller liknande. Jag jämnför inte FF10 med Pokemon utan jag menar det hade varit asnice om dom hade gjort pokemon på ett liknande sett, så man inte bara sitter 50-100 timmar där sen tröttnar på det ;/ förstår du nu min poäng eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...