Hoppa till innehåll

Extern Hårddiak Till 2 Enheter


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

Du vill komma åt en extern hårddisk från både xbox och dator samtidigt?

 

1. Finns hårddiskar med dubbla usb-sladdar, d.v.s en till xbox:et och en till datorn.

 

2. Finns routrar där du kan koppla in en flashenhet och på så sätt komma åt en extern hårddisk genom nätverket.

 

3. Vet inte hur xbox funkar, men kan du inte komma åt den genom att koppla in den i datorn och ta det den vägen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det går att använda min externa hårddisk till xboxet när jag kopplat in de, men jag undrar just om det går att använda datorn och xboxet samtidigt. Typ som en Y koppling av USB. <3

 

Du vill komma åt en extern hårddisk från både xbox och dator samtidigt?

 

1. Finns hårddiskar med dubbla usb-sladdar, d.v.s en till xbox:et och en till datorn.

 

2. Finns routrar där du kan koppla in en flashenhet och på så sätt komma åt en extern hårddisk genom nätverket.

 

3. Vet inte hur xbox funkar, men kan du inte komma åt den genom att koppla in den i datorn och ta det den vägen?

 

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Luxaxis: Och det var precis det jag svarade på med 3 sätt som fungerar.

just det du inte gjorde.

 

 

1. Finns hårddiskar med dubbla usb-sladdar, d.v.s en till xbox:et och en till datorn.

Okej, men nu är det ju så att min inte har 2 usb sladdar, så därför jag gjorde tråden.

 

 

2. Finns routrar där du kan koppla in en flashenhet och på så sätt komma åt en extern hårddisk genom nätverket. 3. Vet inte hur xbox funkar, me..

Jag har ingen sån router och sen så går det nog inte med xboxet vad jag vet iallafall..

 

 

3. Vet inte hur xbox funkar, men kan du inte komma åt den genom att koppla in den i datorn och ta det den vägen?

jag fråga/undra inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men då får du väl skaffa något av det då, eller hade du tänkt att det ska lösa sig själv?

 

Jag gav dig 3 alternativ som fungerar för delning av en hårddisk till 2 enheter, eftersom det var det du frågade efter.

Du visade din lilla bild där, och det var precis det jag sa i mitt första alternativ.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...