Hoppa till innehåll

Nu Starter Inte Datan <33333


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

Protip:

1. Buy new bärbar computah

2. Buy a good kylplatta

3. ???

4. Profit.

1. Aldrig i livet! :mellow: :huh:

2. Nja...

3. :D

 

 

Den hade varit av ett couple of timmar, och så starta den, så fungerade den helt vanligt. Så gick jag in på facebook och skulle gilla en inlägg ;) så blev det så här: (Datorn kanske hade varit på i ca 2 minuter och den var inte varm!)

 

 

Och sen stängde jag av den med knappen, och sen startade jag den igen, då fungera den ett tag, sen bara stängde den av sig och så blev det igen så att bara fläkten går och ingenting annat, bara neonen och fläkten går och lyser...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Aldrig i livet! :mellow: :huh:

2. Nja...

3. :D

Den hade varit av ett couple of timmar, och så starta den, så fungerade den helt vanligt. Så gick jag in på facebook och skulle gilla en inlägg ;) så blev det så här: (Datorn kanske hade varit på i ca 2 minuter och den var inte varm!)

 

 

Och sen stängde jag av den med knappen, och sen startade jag den igen, då fungera den ett tag, sen bara stängde den av sig och så blev det igen så att bara fläkten går och ingenting annat, bara neonen och fläkten går och lyser...

Det ser ut som att grafikkortet är defekt? du har försökt överklockat det (xD)?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...