Hoppa till innehåll

Extrema Sömnproblem, Sömngång Och Slöhet.


Ankdamm
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

VAD FAAAN!!?

 

Fick ni inte ta hem någon lapp som era föräldrar skulle skriva på??

 

ingen aning.

Jag tog iallafall inte hem någon lapp, för jag fick ingen lapp

 

Vad fan? De kan väl aldrig TVINGA någon att ta vaccinet? Jävla idioter. Kan man få namnet på din rektor?

tydligen

Jag sa att jag inte ville ta det, men då tryckte dom ner mig i stolen, och sa "Det är bara en spruta" men saken är den att jag hatar nålar som ska in i kroppen, så vad är skillnaden?

 

Btw, så vet jag inte var rektorn hette, för jag träffade henne/honom aldrig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Biverkningarna kunde blivit vad som helst nästan. Kunde blivit vanligare och värre än de blev eller inga alls, men man gick i princip inte ut med någon information alls om det i media.

 

Många här i Sverige vill väldigt gärna lita på staten, men de kan ju också göra fel och man ska aldrig låta NÅGON spruta in grejer i ens kropp om man inte vet exakt vad det är man får och vilka risker det finns.

 

edit: Och spring till läkaren igen och KRÄV att du blir testad just för narkolepsi! Min flickväns pappa hade njursten och de försökte övertyga honom om att han hade ryggskott, min bror hade Borelia med hjärnhinneinflammation och de sa till oss att han var förkyld. Skulle inte förvåna mig om de försöker få dig att tro att du är deprimerad när du har narkolepsi...

Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du har narkolepsi, så kan du tappa kontrollen av musklerna när du skrattar, eller liknande.

 

@Mumutio, Anledningen till att dom gjorde det, var väl för att media skrämde upp(Någon förvånad??) större delen av befolkningen och sade att svininfluensan var mycket farligare än annan influensa. Dessutom stog det ju tidningar om att man var tvungen att vara extra noga med att tvätta händerna, eller närkontakt( som vanlig influensa).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han var 6 när det hände och han har varit mer lättirriterad och haft sämre koncentration flera år efteråt, säkert fortfarande, men det har blivit bättre. Nu är han 12.

 

Första åren efter det hände blev han arg och ledsen för i princip allting. Svårt att säga hur han hade varit nu om han inte fått det, men säkert en helt annan person.

Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...