Hoppa till innehåll

Fel På Mitt Minecraft


fjarten
 Dela

Rekommendera inlägg

hej!

 

igår så såg jag att man kunde skaffa minecraft 1.8 pre-release, och ivrig som jag var, så laddade jag ner det..

 

och jag e ju nt heller världens bästa på att fixa sånt, så jag tänkte "de e väl enkelt? ar bara bort min gamla .jar fil och byter ut den mot 1.8-.jar-filen!" men de visade sej att det nt va så lätt, så jag tog bort 1.8-.jar-filen och klickade på force update, så att mitt minecraft skulle få tillbaka 1.7.3-jar-filen, och de gick ju bra, iaf i början.. när jag sen skulle spela så kom det upp det vanliga att man installerar filer. till slut stod det done loading, men laddningsmätaren var nt full! väntade ett tag, och efter en 10 minuter så kollade jag och det var fortfarande samma sak! har även provat att ta bort alla mod-filer, och laddat ner igen några gånger, men det funkar ändå nt! vad har hänt?? skulle uppskatta om jag fick några svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till att börja med, har du några saves du inte vill ska försvinna, spara dem i en mapp på t.ex. skrivbordet. Gå sedan in i %appdata% och ta bort hela minecraft mappen, ladda hem spelet igen ifrån minecrafts hemsida och lägg in dina saves om du hade sparat några.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...