Hoppa till innehåll

Problem Med Att Flasha Xbox 360 Phat Benq


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Har problem med att flasha min Xbox 360 och vill gärna ha hjälp. Beskrivning av problemet finns nedan.

 

Först försökte jag med min laptop. Ganska snabbt insåg jag att inte hade någon SATA-port på min dator, bara en eSATA. Jag drog iväg till närmsta affär och införskaffade en SATA till eSATA-sladd. Problemet är bara att när jag startar JungleFlashar (programmet som jag använder för att flasha) inte hittar min eSATA-port. Det hittar bara mina SATA-portar som finns i laptopen, och jag vill inte öppna laptopen. Någon som vet vad jag ska göra?

 

Då kom jag på den superduperultramegabriljanta idén att låna min farsas gamla stationära burk som inte använts på ca 1-2 år. Tar fram den och allt funkar fint, tills jag ska flasha. Den hittar SATA-portarna, men inte Xbox-DVD:n som är inkopplad. Har även testat att byta SATA-port. Någon som har en lösning?

 

Har någon svar på någon av mina 2 frågor skulle jag vara sjukt tacksam om ni hjälpte mig. Xboxen är inkopplad korrekt och startad, så det är inte felet.

 

Om någon moderator skulle göra en dum tolkning av 3.7 så är jag villig att diskutera utan varningar inblandade då jag tolkar den som att detta är okej att skriva om. Detta är alltså inte något olagligt jag håller på med eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...