Hoppa till innehåll

Problem Med Serverlist På Många Spel


Nissebils
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena!

Nu är det så att jag har ett litet problem, jag hittar knappt några serverar på varken CoD4, Cs:s eller Half Life 2:Deathmatch

 

 

 

Det har varit så här sedan jag kom hem från ett lan hos en kompis (där jag även hade samma problem mot slutet av lanet)

internet anslutningen är perfekt men jag kan knapp hitta några serverar, jag kan ansluta via IP och så men inte hitta serverar.

Jag vet inte vad som är problem då jag ej är någon expert på datorer och internet .

 

Jag posta detta i CoD forumet men fick inga svar.

 

Lite fler detaljer, på CoD4 hittar jag runt 6-10 server, oftast samma serverar.

På Cs:s och 1.6 hittar jag runt 200 serverar på 20 sekunder där man normal skulle hitta typ 2000 på 20 sekunder.

 

Hoppas nån har en lösning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har ett problem. För att lösa problem ska man felsöka dem. Och felsöka betyder precis vad det låter som, att söka efter fel. Alltså hitta var felet ligger. Sen fixa det. Om du testar med fler datorer i nätverket eller samma dator på ett annat nätverk så vet vi om felet sitter i din dator eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...