Hoppa till innehåll

8 Timmar Dator Varje Dag


MentalogisT
 Dela

Rekommendera inlägg

Ut i naturen! Gå med i Friluftsfrämjandet, Scouterna eller liknande. Umgås med folk och Jorden.

Skillnaden mellan scouter och friluftsfrämjare förklaras enligt mig rätt bra i denna mening:

"Scouterna tar med sig staden ut i skogen, vi åker ut i skogen för att slippa staden" (där "vi" är friluftsfrämjare).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ut i naturen! Gå med i Friluftsfrämjandet, Scouterna eller liknande. Umgås med folk och Jorden.

Skillnaden mellan scouter och friluftsfrämjare förklaras enligt mig rätt bra i denna mening:

"Scouterna tar med sig staden ut i skogen, vi åker ut i skogen för att slippa staden" (där "vi" är friluftsfrämjare).

Bara jag som har en bild av att scouterna är ett ypperligt sätt att träffa tjejer/bli förälskad på?

 

Men samtidigt har jag fördomar om de som är scouter vid 17- års ålder. Jag har fått för mig att de är lite töntiga. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan ju börja mata ankor och änder som en annan i tråden förslog.. ELLER!!!!! så kan du börja skaffa dig riktiga vänner genom att gå på fester då och då. Då slipper du att sluta ditt liv som en tattare som matar ankor och inte ha några vänner.

 

You do the math. yeh.

Bara jag som har en bild av att scouterna är ett ypperligt sätt att träffa tjejer/bli förälskad på?

 

Men samtidigt har jag fördomar om de som är scouter vid 17- års ålder. Jag har fått för mig att de är lite töntiga. :/

Nja. Där har du fel, tönt. Scouter är för moget folk. Redigerat av D48
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börja sporta på fritiden? Ta en joggtur.

Ang gym och träning är jag alldeles för lat och jag anser mig inte vara tjock i någon aspekt. Kanske lite utputande cola-mage men annars inget speciellt. Gym kanske skulle vara bra för att pumpa lite muskler. Vad är det för åldergräns på gym samt vad brukar ett årskort kosta?

OnTopic:

Jag håller med Nomatic

Finns det inget roligare att göra så sitt vid datorn, ingen idé att göra något som inte är kul, du lever bara en gång.

 

För när du har gått ut ur gymnasiet och det är dags att börja jobba så kommer datorspelandet att prioriteras bort ganska så snabbt, så ta vara på tiden du har kvar framför dumburken istället.

Annars är det väll bara att hitta något som du tycker är roligt, det ät väldigt svårt för någon annan att hitta på någonting som ska göra att du spela mindre dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bejaka din kreativitet, skriv och musicera, börja med lucid dreaming, skaffa dig en uppfattning om världen och ditt förhållningssätt till den, ta reda på vad du vill och locka massorna runt din talarstol och basunera ut din framtidsvision, bli den förändring du vill se.

 

Eller börja med modellbygge, inte fan vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bejaka din kreativitet, skriv och musicera, börja med lucid dreaming, skaffa dig en uppfattning om världen och ditt förhållningssätt till den, ta reda på vad du vill och locka massorna runt din talarstol och basunera ut din framtidsvision, bli den förändring du vill se.

 

Eller börja med modellbygge, inte fan vet jag.

Det är äckligt svårt för mig. "/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...