Hoppa till innehåll

8 Timmar Dator Varje Dag


MentalogisT
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du får komma på vad du vill göra med ditt liv. Vart vill du vara om 10 år t.ex.? Vad behövs för att nå dit? Vad är du verkligen intresserad av. Att säga att du inte vet vad/hur du ska göra är just den frågan du behöver ställa dig, men det viktiga är att du fortsätter med mentaliteten "då får jag ta reda på det".

 

Det är i alla fall så jag resonerar och den metodiken jag följer på ett ungefär. Att bara spela bort sina dagar fast man egentligen inte tycker det är så där väldigt konstruktivt ser jag som ett tecken på att man inte har funnit sin mening med livet... men jag kan ja fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har försökt med lucid dreaming, det gick ganska bra och hade några roliga drömmar, men jag tröttnade snabbt efter det.

Berätta för mig hur man gör :D

 

Ont: Ja.. Mina förslag har redan tagits så.. Men du kan försöka göra en hemsida? Eller ett spel som Notch gjorde Minecraft (vet inte vad notch heter på riktigt)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Lander´s förslag verkade väl skitkul?

 

Att köpa en billig bil och rusta upp den tills körkortet/den blir perfekt?

 

men det krävs ju pengar men en kul hobby.

 

Jag håller på med att rusta upp min DT från -88, ska måla om tanken.

 

jag har bytt delar och köpt till nya.

 

Jag fick den när jag fyllde år det blev en jätte bra hobby att hålla på med på dagarna.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...