Hoppa till innehåll

Mitt Spel


ErkeE
 Dela

Mitt spel  

18 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Bli medlem på mitt maffia spel. Det är asgrymt, du får kolla om det är nått för er. Sitt i Crew med mig då. Älskar spelet jaa.

Det man gör på spelet är att starta en familj, gå med i en annas familj annars. Va ledare kan man vara om man vill. Va Admin på min sida om ni vill. Hör av er...

 

Bli medlem och gör spelet större och det kommer att bli tävlingar längre fram. Men glöm ej att värva kompisarna era

genom knappen värva på er sida på mitt spel...

 

Gör så här för att hitta mitt spel:--> Gå in på google.se och sök på ErkeE. Klicka sen på andra länken under UK-Europa.

 

Hoppas ni hittar dit...

Redigerat av ErkeE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst Qruzie

Bli medlem på mitt maffia spel. Det är asgrymt, du får kolla om det är nått för er. Sitt i Crew med mig då. Älskar spelet jaa.

Det man gör på spelet är att starta en familj, gå med i en annas familj annars. Va ledare kan man vara om man vill. Va Admin på min sida om ni vill. Hör av er...

 

Bli medlem och gör spelet större och det kommer att bli tävlingar längre fram. Men glöm ej att värva kompisarna era

genom knappen värva på er sida på mitt spel...

 

Gör så här för att hitta mitt spel:--> Gå in på google.se och sök på ErkeE. Klicka sen på andra länken under UK-Europa.

 

Hoppas ni hittar dit...

 

hittar inget ! <_<

 

Varför inte länka direkt? Och varför har du inget coolt lyckohjul?

 

Najs! Vad är länken till den hemsida?

Och är den din?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...