Hoppa till innehåll

Mw3 Vs Bf3


ZxZHitmanZxZ
 Dela

MW3 vs. BF3  

60 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tror allt att BF3 är det bättre spelet, då det har utvecklats en himla massa mer, har en bättre community, snyggare grafik, och allmänt bättre gameplay.

Däremot tänker jag inte köpa någon av dem, då jag inte finner modern-day multiplayer-inriktade shooters att vara ett dugg intressanta. Alla verkar ooriginella, tråkiga och rent utav dumma.

När man har kunskapen att kunna skapa precis vad som helst för andra att uppleva, för det är vad du kan när du utvecklar spel, så borde inte det första man tänker vara "Åh, vi gör ett FPS som utspelar sig i nutid, vi lägger till en dålig och tråkig story, och vi visar upp det som 'vi som ska döda CoD'!"

Sedan inser jag att jag antagligen är en av de väldigt få som tycker och tänker så här, vilket är tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du var på COD XP i Los Angeles? Cool story bro.

Röstade BF3 för att Battlefield är helt enkelt bättre än cod. Kommer köpa båda spelen dock.

HAHA!! Han har säkert bara sett på trailers, men, det kan ju vara nån %'s chans på att han har varit där! :lol:

 

OnT: BF3, kanske MW3 när det har kommit ut, så att man får se mer hur det är och sånt osv osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror också att det är mer röster på BF3 eftersom det är ett Svenskt forum.

alltså är det bara jag som inte förstår hur folk tänker när dom röstar på olika saker?

 

jag menar inga person-angrepp eller så, och det är inte meningen att någon ska illa upp, men det känns som att det är "herregud, battlefield 3 är svenskt, det är bättre än mw3, bf3 har en ny spelmotor, det är bättre än mw3"

Kan man inte bara tänka

"CoD har varit bra, men blir bara sämre och sämre per år, och BF har ju legat på samma nivå, så det kan ju bli bättre än MW3"

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...