Hoppa till innehåll

Mw3 Vs Bf3


ZxZHitmanZxZ
 Dela

MW3 vs. BF3  

60 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Fast om man är ett gäng som spelar och hjälper varandra så kan man bli rejält svårstoppade, det förutsätter att man kan spela någorlunda också.

Likadant är det på CoD.

Även fast alla säger att BF är ett "teamwork spel" så samarbetar då ingen för 5 öre (så har det varit för mig i alla fall), om man nu inte spelar med kompisar och faktiskt försöker samarbeta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Likadant är det på CoD.

Även fast alla säger att BF är ett "teamwork spel" så samarbetar då ingen för 5 öre (så har det varit för mig i alla fall), om man nu inte spelar med kompisar och faktiskt försöker samarbeta.

men då undrar jag om ni har vunnit någon match på det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det gäller ju samma sak för cod mw3 med.

Har inte spelat något COD spel på multiplayer så jag har inte en aning om hur det är, förutom att jag får känslan av att det bara är run and gun.

 

Sen förstår jag inte varför du & 360Xbox ens drog upp MW3 med min kommentar? Det var inte ens relaterat till MW3, vart lite nyfiken på varför ni gjorde det bara.

Redigerat av Nomatic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Likadant är det på CoD.

Även fast alla säger att BF är ett "teamwork spel" så samarbetar då ingen för 5 öre (så har det varit för mig i alla fall), om man nu inte spelar med kompisar och faktiskt försöker samarbeta.

Du tror inte att "alla" s'ger så för att man måste samarbeta för att vinna då? /facepalm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uppenbarligen så måste man samarbeta för att vinna, men synd att väldigt, väldigt få faktiskt försöker samarbeta.

exakt.

jag har inte kört BF3, men dom andra spelen jag har kört online, BF2, BFBC, BFBC2, så har folk rent utsagt piskat skiten ur mina lagkamrater då mina lagkamrater kutade runt som i cod, springa in, döda så många som möjligt innan man själv dör och när dom dör, upprepas cirkeln, och jag sitter vid flaggan/bomben, och vet inte vart jag ska kolla.

 

Sedan lämnar jag, kommer in i ett lag där mina teammates har headset, squadsen har olika klasser, samt att squadleadern sitter i ett hus, eller i buskar med sniper, och låter sina squadmates spawna nära fienden, och har samarbetar mot fienden.

Det är som att dom har en strategi på varje map hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...