Hoppa till innehåll

Skryttråden


Rekommendera inlägg

Usch nä, farsans kostade 150k, köpte den av en kompis.

Man ska få så mycket bil för så lite pengar som möjligt :P

 

Men eftersom du gärna vill berätta så go for it.

Kan säga att den kostade sjusiffrigt, mer säger jag inte. :)

Alltså över en miljon.

 

Tråden heter ju "Skryttråden", så måste ju dra på något rejält tycker man. :P

Dessutom är jag inte bortskämd för fem öre enligt mig, även fast farsan tjänar en del... :visslar:

Redigerat av Ezlo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att ha slösat en miljon på en bil är bara idiotiskt. Ingenting att skryta om över huvudtaget. Däremot om han hade gjort något vettigt i stället, de hade varit en annan femma.

 

Ont: Jag softar med mitt te och hannibal trilogiN.

Kan bara informera dig om att det köpet han gjorde inte var idiotiskt. Hummer är en bil som det hela tiden blir mindre utav - vilket leder till att de ökar i värde. Inom 5 år så kommer han kunna få det dubbla för bilen, garanterat. Så, knappast ett idiotiskt köp, bara ett smart köp. Dessutom gäller det att slå till när det är billigt och sälja när det är högt. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan bara informera dig om att det köpet han gjorde inte var idiotiskt. Hummer är en bil som det hela tiden blir mindre utav - vilket leder till att de ökar i värde. Inom 5 år så kommer han kunna få det dubbla för bilen, garanterat. Så, knappast ett idiotiskt köp, bara ett smart köp. Dessutom gäller det att slå till när det är billigt och sälja när det är högt. ;)

Mm, och det är tur att de försvinner. Förstör naturen är vad de gör!!

Om han däremot hade investerat i en Porsche 911 GT3, då hade han haft smak och stil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm, och det är tur att de försvinner. Förstör naturen är vad de gör!!

Om han däremot hade investerat i en Porsche 911 GT3, då hade han haft smak och stil.

Varför ska han ta hänsyn till miljön när i princip ingen annan gör det? :P

Och, ja, Hummer är en miljöförstörare, men det är ju allt nuförtiden, typ.

 

Det är fler folk som reagerar på en Hummer om den kommer åkandes än en Porce, så... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...