Hoppa till innehåll

Skryttråden


Rekommendera inlägg

Gäst 3495abc

Om jag säger så här då:

Jag tycker jag har fantastiskt vackra ögonbryn, och jag tycker så synd om andra flickor som noppar bort sina ögonbryn och ritar dit streck.

Fast nog fan är det snyggare med noppade ögonbryn än ett par apögonbryn...?

 

Tycker du synd om tjejer som är smala också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast nog fan är det snyggare med noppade ögonbryn än ett par apögonbryn...?

 

Tycker du synd om tjejer som är smala också?

Tycker faktiskt bara vissa tjejer är snygga med noppade ögonbryn, men jag föredrar vanliga helst. Och de flesta som nopprar ögonbryn försöker få attention/vara "skitsnygga".

 

OnT: dricker varm oboy

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 3495abc

Tycker faktiskt bara vissa tjejer är snygga med noppade ögonbryn, men jag föredrar vanliga helst. Och de flesta som nopprar ögonbryn försöker få attention/vara "skitsnygga".

 

OnT: dricker varm oboy

Jo, det måste jag instämma på.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast nog fan är det snyggare med noppade ögonbryn än ett par apögonbryn...?

 

Tycker du synd om tjejer som är smala också?

Jag har inga apögonbryn, de är naturligt vackra, bara för att de är naturliga behöver de inte vara fula! Det är samma sak, vissa flickor är mycket vackra utan smink. De allra flesta skulle jag tro...

Och nej, det är fint att vara smal (oftast). Jag är själv ganska smal. Och det är naturlig smalhet, jag äter som... som en rik människa. Var nära på att säga häst men nu ska vi inte överdriva :)

 

Jag tror ju inte på henne, och tror inte hon kollat på alla i världens ögonbryn för att kunna säga att hennes är dom snyggaste/vackraste i världen.
Asså, gud LOL vad du tar allt seriöst.

Jag tycker mina ögonbryn är groteskt snygga. Snyggare än de jag sett. Men man kan ju alltid tycka olika.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 3495abc

Jag har inga apögonbryn, de är naturligt vackra, bara för att de är naturliga behöver de inte vara fula! Det är samma sak, vissa flickor är mycket vackra utan smink. De allra flesta skulle jag tro...

Och nej, det är fint att vara smal (oftast). Jag är själv ganska smal. Och det är naturlig smalhet, jag äter som... som en rik människa. Var nära på att säga häst men nu ska vi inte överdriva :)

Asså, gud LOL vad du tar allt seriöst.

Jag tycker mina ögonbryn är groteskt snygga. Snyggare än de jag sett. Men man kan ju alltid tycka olika.

Vill du vara snäll och lägga upp en bild på dina groteskt snygga ögonbryn? Tror nog att dem är fulare än genomsnittet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...