Hoppa till innehåll

Skryttråden


Rekommendera inlägg

Ok jag är faktiskt avundsjuk. Jag är med så länge jag inte behöver betala nått. Så fort de giriga gnidarna ska ha betalt för sin sagoverksamhet kan de vänta sig nada.

Hrm hrm.

Jag får se på film, äta goda mackor med te, kolla på film, göra roliga övningar, få en egen bibel, umgås på ungdomsavdelningen när jag vill, åka på läger, och få massa nya kompisar. Kostar inget extra.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hrm hrm.

Jag får se på film, äta goda mackor med te, kolla på film, göra roliga övningar, få en egen bibel, umgås på ungdomsavdelningen när jag vill, åka på läger, och få massa nya kompisar. Kostar inget extra.

Om jag inte är helt ute och cyklar så betalar din familj, i och med sitt medlemskap, skatt till Svenska Kyrkan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag inte är helt ute och cyklar så betalar din familj, i och med sitt medlemskap, skatt till Svenska Kyrkan.

[/quote/]

ja men daves inläg syftade på att han betalade skatt för det han trodde gick till sagoverksamhet, men kolla vad jag får göra genom att vara medlem i svenska kyrkan. Pengarna går inte alls bara till löjliga grejer.

Och dessuto skrev jag kostar inget EXTRA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men daves inläg syftade på att han betalade skatt för det han trodde gick till sagoverksamhet, men kolla vad jag får göra genom att vara medlem i svenska kyrkan. Pengarna går inte alls bara till löjliga grejer.

Och dessuto skrev jag kostar inget EXTRA.

Kyrkoskatten kostar visst extra, 1% extra på din skatt. Det räcker gott och väl, mackor kan man äta hemma. Men vi glider låååångt ifrån ämnet nu.

 

Jag är allmänt duktig på PHP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hrm hrm.

Jag får se på film, äta goda mackor med te, kolla på film, göra roliga övningar, få en egen bibel, umgås på ungdomsavdelningen när jag vill, åka på läger, och få massa nya kompisar. Kostar inget extra.

8 av de 9 grejjerna behövs inget religiöst samfund för att du ska få göra och jag hade kunnat tänka mig att betala 1% mer i skatt för att ungdomar skulle få göra det, synd att det går till ett religiöst samfund bara. Vidare hade jag kunnat betalat mer än så för att förhindra att biblar gavs ut. Ge folk "Om arters uppkomst" eller någon annan vettig bok istället.

 

Ont:

Jag fick 10 MVG i grundskolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Layton:

ja men daves inläg syftade på att han betalade skatt för det han trodde gick till sagoverksamhet, men kolla vad jag får göra genom att vara medlem i svenska kyrkan. Pengarna går inte alls bara till löjliga grejer.

Och dessuto skrev jag kostar inget EXTRA.

 

 

Det beror väl på hur man ser det? ''Äta goda mackor, kolla på film''..

 

OnT: Jag har ingenting att skryta om för tillfället, så jag skryter väl om det.

Redigerat av Videogame
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Poängen är att du inte behöver kyrkan för att göra det där grejerna.

 

OnT: Jag nailade min psykologiskrivning så jävla hårt. B)

Det är roligt och intressant att lära sig om vår religion här i sverige. Kyrkorna här i sverige ska också bevaras. Folk kallar de giriga, men vad glad att vi slipper avlatsbreven och lämna vårt tionde till kyrkan...

 

Skryt: Min kroppslängd är nice.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...