Hoppa till innehåll

Skryttråden


Rekommendera inlägg

Men snälla.

JAG TYCKER MINA ÖGONBRYN ÄR MYCKET SNYGGARE ÄN ANDRAS FAST JAG ALDRIG GJORT NÅGOT SKAFS MED DEM.

 

Jag kan tyvärr inte lägga upp bilder på min dator. Jag har bara en mobilkamera och jag har tappat bort sladden som har ett USB i ena änden och en grej som kopplas till mobilen.

 

Man kan inte bevisa att jag har världens snyggaste ögonbryn. Det tycker jag själv.

 

Ett random av tusen miljarder exempe;l i säsong elva i top model så var det en tjej som hette Mckey, hon var verkligen inte vacker, tyckte jag (inte ful) men då sade någon i juryn där: jag tycker Mckey är den vackraste av flickorna här.

Jag höll inte med.

 

Fulare än genomsnittet. Lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan tyvärr inte lägga upp bilder på min dator. Jag

Ett random av tusen miljarder exempe;l i säsong elva i top model så var det en tjej som hette Mckey, hon var verkligen inte vacker, tyckte jag (inte ful) men då sade någon i juryn där: jag tycker Mckey är den vackraste av flickorna här.

Jag höll inte med.

jaha.

Jag kan tyvärr inte lägga upp bilder på min dator. Jag har bara en mobilkamera och jag har tappat bort sladden som har ett USB i ena änden och en grej som kopplas till mobilen.
Redigerat av BigGroter
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 3495abc

Men snälla.

JAG TYCKER MINA ÖGONBRYN ÄR MYCKET SNYGGARE ÄN ANDRAS FAST JAG ALDRIG GJORT NÅGOT SKAFS MED DEM.

 

Jag kan tyvärr inte lägga upp bilder på min dator. Jag har bara en mobilkamera och jag har tappat bort sladden som har ett USB i ena änden och en grej som kopplas till mobilen.

 

Man kan inte bevisa att jag har världens snyggaste ögonbryn. Det tycker jag själv.

 

Ett random av tusen miljarder exempe;l i säsong elva i top model så var det en tjej som hette Mckey, hon var verkligen inte vacker, tyckte jag (inte ful) men då sade någon i juryn där: jag tycker Mckey är den vackraste av flickorna här.

Jag höll inte med.

 

Fulare än genomsnittet. Lol.

Verkar vara så eftersom att du kommer med massa bortförklaringar varför du inte kan lägga in en bild...?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan tyvärr inte lägga upp bilder på min dator. Jag har bara en mobilkamera och jag har tappat bort sladden som har ett USB i ena änden och en grej som kopplas till mobilen.

Ladda upp via Facebook -> gå in via datorn på Facebook och spara ned. protip

 

Mina skor för 1700:- funkade fin fint. (Båda paren) [:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Verkar vara så eftersom att du kommer med massa bortförklaringar varför du inte kan lägga in en bild...?

Varför skulle din åsikt spela någon roll? Allt hon sade var att hon gillar sina ögonbryn.

 

Det är som att du skulle skriva "jag är grym på fotboll" och någon annan säger "JAHA?! MEN BEVISA DET DÅ!". Tråden blir jävligt trist om alla ska hålla på så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Verkar vara så eftersom att du kommer med massa bortförklaringar varför du inte kan lägga in en bild...?

Seriöst, varför skulle jag kämpa för att övertala en random person från internet? Och dessutom kommer du bara säga, NÖÖÖÖH DINA ÖGONBRYN ÄR JÄTTEFULA JU GAYTON....

Jag behöver inte ditt godkännande.

Nu får det räcka här.

onT: Jag tycker mina ögonbryn är vackra, fastän jag aldrig noppat dem.

Ladda upp via Facebook -> gå in via datorn på Facebook och spara ned. protip

 

Mina skor för 1700:- funkade fin fint. (Båda paren) [:

Jag orkar inte, dessutom så kommer det visa mitt ansikte och jag vill inte visa mitt ansikte för skumma personer på fuska.se.

 

 

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 3495abc

Jag orkar inte, dessutom så kommer det visa mitt ansikte och jag vill inte visa mitt ansikte för skumma personer på fuska.se.

Ingen risk att någon daskar balle till dig... :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...