Hoppa till innehåll

Skryttråden


Rekommendera inlägg

-.-

 

Ontopic: Jag är en av dom på fuska.se som tycker alla som hackar på Layton pga hennes ögonbryn är patetiska

 

 

Eller hackar på henne överhuvudtaget. Det är också tydligt att det är en viss grupp som gör det, varje chans de får.

 

För att inte gå alltför off-topic kan jag väl säga att jag läste en bok på 500 sidor på två dagar, hade nämligen hamnat lite efter i planeringen. En bra grej och en mindre bra grej, de jämnar ut varandra.

Tack :)

 

Rwanda, Seychellerna, Turkmenistan, Burma/Myanmar, Swaziland? : )

Kigali, Victoria, Ashgabat,

FAN JAG VET INTE VAD HUVUDSTADEN DÄR HETER. Det är antingen Pyinmana, Rangoon eller något som heter ungefär Naypeidaw, men det står olika i alla böcker... fan.

 

Mbabane.

 

 

onT: Det är jag som är Layton.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick VG på ett matte prov utan att räkna första sidan i boken ens :D Jag är lat men klarar mig ändå och jag typ stör mig på det ibland xD

 

Lider av samma syndrom. Har snart klarat halva trean utan att plugga inför prov, med mestadels MVG. Tur man inte tänker plugga vidare för då hade det nog blivit problem. Jag kan ärligt talat inte ens räkna 3 fysikuppgifter utan att tröttna.

 

 

Jag har en snygg flickvän. :)

Crap, tror du slår mig där du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick tillbaka en engelskauppsats idag och jag fick ett A.

Jag pluggade mycket kvällen innan. Om det har någon betydelse vill säga... vissa här skrev ju att de fick bra resultat utan att plugga något. Jag bryr mig bara om resultatet dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...