Hoppa till innehåll

Hur Fan Ska Man Glömma Bort En Brud


Ceto
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, det är så att jag ska berätta min lilla historia kortfattat, jag var i turkiet på semester träffade en rysk brud där som var _JÄVLIGT_ snygg, hon var snäll och jag gillade henne som fan, vi gick tillsammans o pratade engelska hon kunde inte så mycket men jag fick förklara med händer och så då förstog hon. Grejjen är det den dagen jag skulle åka så dök hon aldrig upp så att jag fick ta farväl av henne. Sitter o tänker på henne ibland, ibland så tänker jag inte alls men vid vissa tillfällen så tänker jag på henne hela tiden. Hon fastnar i mitt huvud. Jag blev kär i henne på 3-4 dagar, sedan så åkte jag hem och kunde inte glömma henne.

 

Sedan så hade vi pratat lite genom hotmail, hon skrev att du är en jätte bra kille jag gillar dig jätte mycket osv.. Sedan så säger hon att vi bara kan vara vänner, jag vet redan också att vi bara kan vara vänner för hon bor lixsom i ryssland och jag bor i sverige, det fungerar inte. Så jag skrev visst tillbaka till henne.

 

Sedan så addade jag henne på ryska facebook, VKontakte. Hon accepterade mig, sedan efter ett tag när hon fyllt 18år så skrev jag grattis till henne, hon skrev tack och blev vädligt glad. Efter det så tog hon bort mig utan anledning på VK, ryska facebook.

 

Så nu när jag sitter o lyssnar på musik ibland så kommer hon i tankarna finns det några tips så att jag kan glömma henne?

Det är jävligt jobbigt med kärlek ska jag säga. Pain in the ass.

 

Det ända jag igentligen ville var att få ha samlag med henne, jag var väldigt nära men nu är jag så jävla besviken på mig. :/

 

Aja tack ändå för att ni har läst detta.

 

MVH Ceto.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Patetiska jävla unge, "jag ville bara ha samlag". Väx upp för fan. Sträva inte efter att få ligga så jävla desperat. Det ÄR inte bra första gången (iallafall inte för typ 99 av 100 fall) det kommer, försök istället lära känna någon du tycker om PÅ RIKTIGT och inte en sådan här liten fjortisförälskelse.

 

famous last words; väx upp så kommer kuken få sitt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Patetiska jävla unge, "jag ville bara ha samlag". Väx upp för fan. Sträva inte efter att få ligga så jävla desperat. Det ÄR inte bra första gången (iallafall inte för typ 99 av 100 fall) det kommer, försök istället lära känna någon du tycker om PÅ RIKTIGT och inte en sådan här liten fjortisförälskelse.

 

famous last words; väx upp så kommer kuken få sitt

Fast jag var sjukligt förälskad i min nuvarande och det jag ville mest av allt var såklart att ha sex med henne?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med tanke på hur kort tid de faktiskt spenderade med varandra tänker jag att det är mycket troligt att det finns en bild av henne som har skapats i efterhand och som inte nödvändigtvis stämmer överens med verkligheten.

Men det är ju precis det som är att vara förälskad? :P

Man har ju ingen realistisk bild av personen i fråga alls när man är det, hur bra man än känner honom/henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag vill inte verka taskig nu, men att du bara vill ha samlag med henne, tyder inte det på att du bara är intresserad av henne för hennes figur?

Hon kanske trodde att det var därför du gillade henne, så hon tyckte det var kasnke onödigt att ha kvar dig på sin facebook.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...