Hoppa till innehåll

Kraftigare I Kropp


NeedforSpeed
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst 3495abc

Men innan man ska bygga upp muskler måste man ju se till att man väger en viss vikt, rätt? Isåfall, jag väger nog runt 55-57kg ibland 60 också när jag har ätit nånting.

Jaså du käkar alltså 5kg? :rolleyes:

 

Själv väger jag 60kg och är 170cm. Det mesta är muskler, även om det inte är mycket muskler jag har :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men innan man ska bygga upp muskler måste man ju se till att man väger en viss vikt, rätt? Isåfall, jag väger nog runt 55-57kg ibland 60 också när jag har ätit nånting.

Om du är så lång som du säger är du spinkig, och det är normalt att vara det i din ålder, men du skulle nog inte skada av att träna lite styrka, vare sig det är styrketräning eller någon annan idrott.

 

Se till att du får hjälp i början bara, vad du nu än ska göra, så att du inte skadar dig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du är så lång som du säger är du spinkig, och det är normalt att vara det i din ålder, men du skulle nog inte skada av att träna lite styrka, vare sig det är styrketräning eller någon annan idrott.

 

Se till att du får hjälp i början bara, vad du nu än ska göra, så att du inte skadar dig. :)

Hehe, vadå spinkig? Nej, nej jag är ganska stark, men kan även säga att lite tjock nog. Jag har en ölmage eller vad det nu kallas, som jag vill få bort. Annars är allting fine, och jag vill också ha mera muskler.

 

 

Jaså du käkar alltså 5kg? :rolleyes:

 

Själv väger jag 60kg och är 170cm. Det mesta är muskler, även om det inte är mycket muskler jag har :)

Nej inte 5kg, men jag vet inte, ibland hoppar vågen runt och kan inte bestämma sig, nån dag är jag 55-59kg, nån dag 60kg.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får ju först bestämma dig för om du ska bränna fett eller bygga muskler. Det går inte att göra båda samtidigt. ^^

Går visst, dock är katabola hormoner piggare än anabola när man ligger i kaloriunderskott. Det är i alla fall inte effektivt och man bör välja ett mål.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...