Hoppa till innehåll

Ska Börja Med Wow Igen, Behöver Tips.


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

Ska du spela horde så kör du på Kazzak, ska du spela alliance kör du på Ravencrest. Det du sa om hunters stämmer helt eftersom dom inte är gearbaserade för fem öre. Vill du ha en rolig/lätt klass att spela så kör mage, vill du däremot ha en lite mer avancerad klass så kör du druid, warlock eller rogue. Dessutom så undrar jag verkligen vem som tipsade dig om Bloodfeather, jag spelar där och kort sagt är den servern värdelös.

 

 

Då tror ja att jag ska ta druid eller warlock. Svårt och bestämma sig om jag ska köra på Kazzak eller tarren mill.

Min kompis bror spelade på bloodfeather och därför tänkte börja det, och det var då jag var noob på wow. Inte kunde jag veta sånt ;)

 

 

Ska du köra det som är bäst så kör du balance druid, annars kör du det som är roligast att köra.

Gör det inte svårare än det är.

Tycker det bästa är roligast

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Då tror ja att jag ska ta druid eller warlock. Svårt och bestämma sig om jag ska köra på Kazzak eller tarren mill.

Min kompis bror spelade på bloodfeather och därför tänkte börja det, och det var då jag var noob på wow. Inte kunde jag veta sånt ;)

Tycker det bästa är roligast

http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu där står allt du behöver veta om EU's olika servrar och tydligen var Auchindon bättre än Ravencrest på alliance sidan. Redigerat av Stixx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu där står allt du behöver veta om EU's olika servrar och tydligen var Auchindon bättre än Ravencrest på alliance sidan.

Alliance är förstås bättre på PvP, men horde är bättre på PvE. Men tror jag ska ta Auchindon nu.

Är Kazzak mer svensk än Auch?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska vara ärlig och säga att jag inte har den blekaste aning om hur många procent svenskar där finns. Dessutom så borde du inte föredra en svensk server med tanke på att nästan alla svenskar som spelar wow är idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska vara ärlig och säga att jag inte har den blekaste aning om hur många procent svenskar där finns. Dessutom så borde du inte föredra en svensk server med tanke på att nästan alla svenskar som spelar wow är idioter.

 

Är de? Tänkte inte på det.

 

Men ja tror ja har bestämt mig, Auch och druid eller warlock, warlock kanske men jag gillar inte att använda curses.

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör destro eller demo, då behöver du inte dotta lika mycket.

Ångrat mig, vill köra curse mycket nu eftersom det är bra mot bossar o annat skit.

Argh, så svårt o bestämma mig, men vilket ras är bäst för warlock?

 

Tänkte om jag skulle dotta tänkte jag vara orc då jag skulle behöva mer spell power. Eller om jag skulle använda spells skulle nog troll vara bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...