Hoppa till innehåll

Ska Börja Med Wow Igen, Behöver Tips.


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag var helt jävla värdelös förut också, nu tankar jag FL utan problem.

 

>träning<

Vissa problem är tack vare att jag inte hör vad dom säger. Jag hör dåligt på det vänstra örat vilket kan skapa misslyckande. Jag vill inte höja ljudet eftersom jag vill inte få sämre hörsel än vad jag har nu.

En brukar ha väldigt hög mick en annan väldigt låg, och en annans som är dålig.

 

Jag vill inte misslycka så mycket, o de brukar leda till kick eller inte med i raid. Nu undrar jag vilket som behöver inte göra mycket.

 

Eller skit i den frågan, nu frågar jag hur klasserna är, vilket som är svårast och hur dom fungerar.

 

http://raidbots.com/dpsbot/

Såg att Affliction skadade mest av de 3 talenten.

 

Är balance svår? Känner att båda är väldigt svåra. Fast de svårare o bättre, desto roligare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte ens kan höra taktiker så spelar det ingen roll vilken klass du kör, då kommer du ju misslyckas vilken klass du än har.

.... Vart har sagt att jag inte kan höra taktiker? Jag sa ju att kan gjorde ett litet misstag så ragea dem på mig. Bara för att jag inte hörde att han sa mitt namn

 

Edit: ragea o ragea, men nej han blev iallafall arg för ett wipe. Vilket man brukar göra men...

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

.... Vart har sagt att jag inte kan höra taktiker? Jag sa ju att kan gjorde ett litet misstag så ragea dem på mig. Bara för att jag inte hörde att han sa mitt namn

Du sa ju precis att du inte hör så bra, vilket betyder att du någon gång inte kommer uppfatta vad din raidleader säger vilket säkerligen leder till nerdrage om du gör total fel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var helt jävla värdelös förut också, nu tankar jag FL utan problem.

 

>träning<

Jag har bättre progres sän dig på min alt mage som jag inte har nån aning om hur man spelar, du är inte ett bra expempel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du sa ju precis att du inte hör så bra, vilket betyder att du någon gång inte kommer uppfatta vad din raidleader säger vilket säkerligen leder till nerdrage om du gör total fel.

Hör inte bra på mitt vänstra öra, och ibland brukar en av dom ha en dålig, hög, låg mick. Höjer jag får jag skit ont av personen med hög mick, sänker jag hör jag inte personen med låg mick, och den dåliga hör man knappt.

 

Och jag har bara kört raid med en guild. Där snackade runt 4-5. De snacka om taktiker o sånt skit.

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror jag har bestämt mig att byta till druid eller hunter. Såg att någon skrev att dom inte är gearbaserade så mycket, är det sant?

Druider är fruktansvärt gearbaserade och framförallt behöver du vara skicklig. Hunter är jag inte säker på hur skicklig man behöver vara men dom får bra stats och dps väldigt lätt.

 

Och jag har bara kört raid med en guild. Där snackade runt 4-5. De snacka om taktiker o sånt skit.
Oorganiserad guild, bara GM ska berätta tactics om ens det, alla i min guild vet redan tactics innan raidet har börjat. Dessutom om du nu hör dåligt när dom berättar så får du väll säga det till dom istället för att vara tyst och göra allt fel? Redigerat av Stixx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började nyss på Auchindon med druid level 8 just nu, problemet är bara att jag är confused med servers. Auchindon har guilden Envy som är den tredje bästa i världen. Men det är ally dominerat och de har fler bra guilds än vad hordes har.

Vet inte om jag ska fortsätta på Auchindon eller köra bara på Kazzak.

 

Ja, jag har väldigt svårt o bestämma mig över sånt här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som andra har sagt...Det spelar ingen roll vilken klass du spelar. Alla klasser kräver träning. Om du inte tycker classen är rolig så är det ingen idé du spelar den.

 

Och har man väl lärt sig 2-3 classer så kan man oftast spela alla sen. Man måste förstå spelet vilket ytterst få personer gör.

 

 

 

 

Och om du nu vill spela den "bästa" classen så är det Shadow priest dpswise. Dock så är det enligt mig pisstråkigt.

 

Och med tanke på att du säger själv att du är dålig och gör misstag ofta så behöver du inte bry dig om vilken server du spelar på. Du kommer aldrig spela i en topp 1000 guild ändå atm :P

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...