Hoppa till innehåll

Ska Börja Med Wow Igen, Behöver Tips.


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det handlar mer om att förstå spelet än classen man spelar. sure man ska ha lite extra kunskaper om sin main men annars behöver man bara lära sig basic stuff och man kan panga ut rätt hyfsad dps/healing. :P I cata lärde jag mig spela Arcane mage,resto druid,disc och holy priest, frost dk, MM och surv hunter,Prot och holy pala, prot warrior and blablabla.... Har man förstått sig på spelet så förstår man sig på alla classer

 

 

Fast det kanske är min nyfikenhet på andra classer som gör att jag kan spela dem med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så sant som det är sagt Hackie, fast dom som spelar klassen vet fortfarande mer än vad du gör.

Ofc, de som har det som main och gör det regelbundet är bättre.

 

Men jag förstår inte vad det är med folk som spelar ibland. Låt oss säga en min frost dk. Den har fullt blue i princip ilvl 331 overall. Jag ligger runt 18k på bossarna i en heroic instance. Medans jag träffar andra frost dks som har full epic men ändå bara sitter på 12-13k. Kan ju vara att de slacka med. Jag gör alltid mitt bästa varje gång jag försöker på en boss.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Du som har gjort tråden borde lira Retri Paladin i PvP istället, jag tror inte att PvE är något för dig eftersom att du inte vill göra något i raiden, vad jag har läst vill du bara stå och dpsa. Fett tråkigt.

Jag har en level 85 human pala bloodfeather o ja var en av dom bästa pvparen.

Men tyvärr dog servern. Och jag har raidat och jag gjorde bra ifrån mig med bra dps. Men ni förstår inte vad jag menade så nu kan trådet läggas ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en level 85 human pala bloodfeather o ja var en av dom bästa pvparen.

Men tyvärr dog servern. Och jag har raidat och jag gjorde bra ifrån mig med bra dps. Men ni förstår inte vad jag menade så nu kan trådet läggas ner.

Gammal tråd, vet. Men snälla länka din paladins armory. Finns inte en kotte på bloodfeather som vet hur man spelar PvP, inte på ally sidan iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gammal tråd, vet. Men snälla länka din paladins armory. Finns inte en kotte på bloodfeather som vet hur man spelar PvP, inte på ally sidan iaf.

http://eu.battle.net/wow/en/character/bloo.../Palakin/simple

 

Men nu sa ju att jag var en när jag spelade. Mitt gear är kanske inte det bästa men då innan FL kom ut var jag en av dom bästa i ally, och servern var inte lika låg spelare som nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gammal tråd, vet. Men snälla länka din paladins armory. Finns inte en kotte på bloodfeather som vet hur man spelar PvP, inte på ally sidan iaf.

Desto enklare är det väl att vara bäst? Den bästa bland en samling dåliga spelare behöver nödvändigtvis inte vara bra, sett ur ett helhetsperspektiv.

 

Edit: Nu är ju jag långt ifrån en expert på WoW, men den där paladinen har ju enligt hans statistik knappt spelat pvp? 202 battlegrounds (75 segrar), 177 arenamatcher (85 segrar). Rätta mig gärna om jag har fel.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Huh, jag sa att jag var bäst i ally i servern och inte bäst i världen. Även om servern är skit dålig så är jag inte dålig om jag är "bäst".

 

Stamina? Jag kör på mitt egna sätt. Jag har knappt haft paladinen länge ungefär runt 18 dagars speltid om man inte räknar med hur mycket jag har stått afk i sw.

 

Och arena teamsen gör inte så mycket just nu för att jag har svårt att hitta en bra partner i teamet eftersom servern är tom och dålig.

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...