Hoppa till innehåll

Ska Börja Med Wow Igen, Behöver Tips.


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Huh, jag sa att jag var bäst i ally i servern och inte bäst i världen. Även om servern är skit dålig så är jag inte dålig om jag är "bäst".

 

Stamina? Jag kör på mitt egna sätt. Jag har knappt haft paladinen länge ungefär runt 18 dagars speltid om man inte räknar med hur mycket jag har stått afk i sw.

 

Och arena teamsen gör inte så mycket just nu för att jag har svårt att hitta en bra partner i teamet eftersom servern är tom och dålig.

Allt detta tyder på att du själv är dålig, allt ditt gear är från honor förutom shoulders och gloves(dom fick du väll i BH?...) och nej den servern är inte bra på PvP men dom är extremt mycket bättre än detta. Redigerat av Stixx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allt detta tyder på att du själv är dålig, allt ditt gear är från honor förutom shoulders och gloves(dom fick du väll i BH?...) och nej den servern är inte bra på PvP men dom är extremt mycket bättre än detta.

Hur vet du det? Har du någonsin sett mig spela? Nej, och nej jag har inte fått mitt gear från BH. Och om du inte läste hela mitt inlägg sa jag att jag spelade innan FL och då fanns inte season 10, jag hade season 9 cq gear.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur vet du det? Har du någonsin sett mig spela? Nej, och nej jag har inte fått mitt gear från BH. Och om du inte läste hela mitt inlägg sa jag att jag spelade innan FL och då fanns inte season 10, jag hade season 9 cq gear.

Men nu har du inte det utan du har honor, och jo jag läste hela. Dessutom så menade jag att eftersom du har så mycket honor gear har du satsat på det istället för arena. Kan garantera dig att en partner inte är svårt att hitta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men nu har du inte det utan du har honor, och jo jag läste hela. Dessutom så menade jag att eftersom du har så mycket honor gear har du satsat på det istället för arena. Kan garantera dig att en partner inte är svårt att hitta.

På min server är det svårt, jo. Och honor gearet idag är bättre än de förra cq gearet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...