Hoppa till innehåll

Ska Börja Med Wow Igen, Behöver Tips.


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

Ångrat mig, vill köra curse mycket nu eftersom det är bra mot bossar o annat skit.

Argh, så svårt o bestämma mig, men vilket ras är bäst för warlock?

 

Tänkte om jag skulle dotta tänkte jag vara orc då jag skulle behöva mer spell power. Eller om jag skulle använda spells skulle nog troll vara bra.

Orcer är bäst, deras pet skadar mer och som du sa har dom ökad spellpower.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Racials spelar inte roll utanför guild i top 10 i världen.

Fast Method är ju alliance. Satsade dom på bäst racials skulle dom vara horde.

 

I vilket fall, på en typisk tank n spank fight som Shannox (Om man inte är i en dålig guild så att man måste följa taktikerna) så ser det ut såhär; http://raidbots.com/dpsbot/Shannox/25H/100/14/60/median/

Shadow priests är bäst, men tänk också på att de första 5 klasserna har en legendary till hands, så om man räknar på det sättet är combat rogues bäst på just shannox.

 

I vilket fall så är hunters helt jävla mycket lägre än det borde vara eftersom vi är en pure dps klass, men vi gör sämst dps av alla pure dps klasser, då snackar jag inte marginalt, utan riktigt jävla mycket. Det ser inte ut som Blizzard kommer göra något med hunters heller, så just nu skulle jag säga att det inte är värt att köra hunter. Kör typ shadow priest, lock eller druid.

 

Sedan så är Marksmanship effektivt den specc med högst skillcap.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men herregud...

 

Om du ska vara så jävla lat ska du inte röra raids.

Lat? Har jag sagt det? Jag är inte bra med att göra mycket jobb och jag är väldigt klantig, de flesta jag körde med rageade för ett litet misstag, och jag tycker det är väldigt pinsamt.

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lat? Har jag sagt det? Jag är inte bra med att göra mycket jobb och jag är väldigt klantig, de flesta jag körde med rageade för ett litet misstag, och jag tycker det är väldigt pinsamt.

Jag var helt jävla värdelös förut också, nu tankar jag FL utan problem.

 

>träning<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...