Hoppa till innehåll

Ska Börja Med Wow Igen, Behöver Tips.


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tror att du tar mig fel där.

 

Om du och en annan har helt samma gear, och är i samma raid. Men han har mer dps än dig. Då har inte du bemästrat klassen?

 

Det finns massor av olika sätt att spela klasser, vilket gör så att det inte går och bemästra klassen.

Du snackar om två helt skilda saker här. När man har bemästrat en klass så vet man allt om klassen, theorycrafting alltså. I raid så finns det oftast en sak som man ALDRIG bemästra, och det är RNG.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du och en annan har helt samma gear, och är i samma raid. Men han har mer dps än dig. Då har inte du bemästrat klassen?

Olika procs och olika mängder crit? Dessutom har jag läst igenom hela tråden och kommit fram till slutsatsen att du inte ska spela wow över huvudtaget för du har ingen aning om vad du pratar om så du kan lika gärna ge upp.

Face the truth.

 

EDIT: Såg inte att Nomatic redan hade skrivit om RNG.

Redigerat av Stixx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Olika procs och olika mängder crit? Dessutom har jag läst igenom hela tråden och kommit fram till slutsatsen att du inte ska spela wow över huvudtaget för du har ingen aning om vad du pratar om så du kan lika gärna ge upp.

Face the truth.

 

EDIT: Såg inte att Nomatic redan hade skrivit om RNG.

Den slutsatsen drog jag för länge sen :). Han kan väl spela wow men ge sig på seriös raiding skulle jag avråda starkt från.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Olika procs och olika mängder crit? Dessutom har jag läst igenom hela tråden och kommit fram till slutsatsen att du inte ska spela wow över huvudtaget för du har ingen aning om vad du pratar om så du kan lika gärna ge upp.

Face the truth.

 

EDIT: Såg inte att Nomatic redan hade skrivit om RNG.

Fast proc och crit dpsen slätas ju ut efter ett tag. Fast oftast varar ju inte en boss så länge men iaf :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast proc och crit dpsen slätas ju ut efter ett tag. Fast oftast varar ju inte en boss så länge men iaf :P

Ragnaros både normal & HC varar ett tag. I den fighten är det förbannat mycket RNG så det kan skilja rätt mycket i dps mellan två likvärdiga spelare. Vilket Laserturken inte verkar ha en susning om att det ligger till så.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ragnaros både normal & HC varar ett tag. I den fighten är det förbannat mycket RNG så det kan skilja rätt mycket i dps mellan två likvärdiga spelare. Vilket Laserturken inte verkar ha en susning om att det ligger till så.

jojo, men det jag menade vara att om du fortsätter på samma sätt under lång tid, så kommer 2 spelare får ung lika hög dps.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den slutsatsen drog jag för länge sen :). Han kan väl spela wow men ge sig på seriös raiding skulle jag avråda starkt från.

Må jag fråga varför? Jag raidar 5 dagar/vecka 4 timmar/raid, och det är det roligaste jag någonsin har haft i ett spel.

Dessutom finns inte RNG i WoW mer, alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Må jag fråga varför? Jag raidar 5 dagar/vecka 4 timmar/raid, och det är det roligaste jag någonsin har haft i ett spel.

Dessutom finns inte RNG i WoW mer, alls.

Så Blizzard har tagit bort RNG helt? Så Rhyolith är inte RNG längre? Ragnaros meteorer är heller inte RNG längre?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så Blizzard har tagit bort RNG helt? Så Rhyolith är inte RNG längre? Ragnaros meteorer är heller inte RNG längre?

Ragnaros meteorer? Va? De spawnar på exakt samma tid varje gång, och du kan totalt styra dom hur du vill med knockbacks.

Och nuförtiden spelar det ju ingen roll vad meteorerna spawnar efter alla nerfs. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ragnaros meteorer? Va? De spawnar på exakt samma tid varje gång, och du kan totalt styra dom hur du vill med knockbacks.

Och nuförtiden spelar det ju ingen roll vad meteorerna spawnar efter alla nerfs. =/

Men vilken person som dem "targetar" är fortfarande rng, inte sant?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...