Hoppa till innehåll

Minecraft Spelare Sökes För Film.


Pluntan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är absolut inte meningen att kränka någon 12 åring eller underskatta men vi tar faktiskt in 12 åringar men de som vi har ''testat'' har vi inte gillat hittills. Det har bara varit Call Of Duty, skrikigt och osymmetriska småhus på 15 blocks.

Men om man inte vill ha större hus då?

Jag själv har kanske 5x5x3 stort hus, men det räcker för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om man inte vill ha större hus då?

Jag själv har kanske 5x5x3 stort hus, men det räcker för mig.

Fast nu letar de ju efter någon som kan bygga hus som ser bra ut för deras film, inte en server där man bara bygger som man vill.

 

Vet inte om de har haft en "filmserver" innan visserligen men jag antar att man presterar annorlunda om man får i uppdrag att bygga en speciell sak än om man får helt fria händer och bara ska bygga för byggandets skull.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast nu letar de ju efter någon som kan bygga hus som ser bra ut för deras film, inte en server där man bara bygger som man vill.

 

Vet inte om de har haft en "filmserver" innan visserligen men jag antar att man presterar annorlunda om man får i uppdrag att bygga en speciell sak än om man får helt fria händer och bara ska bygga för byggandets skull.

ja men självklart.

Men som jag uppfattade det som var det "Du får inte vara med för du gjorde ett 15 blocks hus"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...