Hoppa till innehåll

Minecraft Spelare Sökes För Film.


Pluntan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

För alla er som klagar på Hamachi så kan jag enkelt förklara det här för er. Min goda vän Johan har fiber alltså bäst internet av oss alla och därför valde vi att han skulle ha servern. Saken är den att han har inte öppnat portar och jag vet hur man gör men jag ska se om jag kan fixa det hos han nu i helgen om jag ska dit.

 

Men vad är felet på Hamachi grabbar? Ni behöver engagera er i 1 minut sen är ni inne automatiskt varje gång.

 

Sist vi tog med en 12åring = ''Jag är 12 år men jag är inte en p12a!'' Vi tjötade och medans vi spelade minecraft satt han och spelade MW2 mellan han quickscopade. Vi tog en titt på hans hus.. ett fyrkantigt skit hus som är ungefär 4x4 block hus.

 

Redigerat av BrysselOlga
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För alla er som klagar på Hamachi så kan jag enkelt förklara det här för er. Min goda vän Johan har fiber alltså bäst internet av oss alla och därför valde vi att han skulle ha servern. Saken är den att han har inte öppnat portar och jag vet hur man gör men jag ska se om jag kan fixa det hos han nu i helgen om jag ska dit.

 

Men vad är felet på Hamachi grabbar? Ni behöver engagera er i 1 minut sen är ni inne automatiskt varje gång.

 

Sist vi tog med en 12åring = ''Jag är 12 år men jag är inte en p12a!'' Vi tjötade och medans vi spelade minecraft satt han och spelade MW2 mellan han quickscopade. Vi tog en titt på hans hus.. ett fyrkantigt skit hus som är ungefär 4x4 block hus.

 

Sen när fan sa jag att jag inte är en p12a -.-?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sant kanske men jag gör ju undantag och testar de men jag har aldrig riktigt varit så förtjust i barn.

Sant, gillar inte heller barn så mycket men känner några få mogna 11a åringar eller 12, som är roliga att spela med, fast problemet är att dom har nästan ingen respekt för andra.

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...