Hoppa till innehåll

Ny Dator


Pomegranate
 Dela

Rekommendera inlägg

Det behövs INTE två 580 för att maxa BF3. Ett 6870 är inte ett sketet kort utan ett av de mest prisvärda, speciellt i Crossfire. Stixx kan säkert "maxa" sina spel, för han kanske maxa innebär en relativt låg upplösning. Jag körde BF3 betan på High i 1920x1080 och det flöt riktigt bra.

 

Otroligt löjlig diskussion.

Jag maxade Crysis på 640x480 med min laptop jag med! Den är bäst!

 

Battlefield 3: Det var hans twitter jag såg: http://www.sweclockers.com/forum/123-battl...attlefield-3-a/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Inte för 6k?

En dator för 6k ska man inte ha :P Lägg på 1000kr till och den håller mycket längre. Bara dumt att köpa datorer under 7k så att man behöver köpa nya oftare. Om man vill ha det så billigt som möjligt i längden passar 7-8k bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag maxade Crysis på 640x480 med min laptop jag med! Den är bäst!

 

Battlefield 3: Det var hans twitter jag såg: http://www.sweclockers.com/forum/123-battl...attlefield-3-a/

Battlefield 3 går utmärkt att maxa med endast en GTX 580. Jag gjorde det.

 

Om man däremot vill maxa Battlefield 3 med konstant FPS över 60, det är då man behöver två.

 

Med endast 1 av dessa korten så var det väl ungefär min 30, avg 45 och max 60 på max. (1920x1080)

 

Ett 6870 tror jag skulle klara medium med spelbar FPS (konstant över 30)

Redigerat av Imaiden
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Battlefield 3 går utmärkt att maxa med endast en GTX 580. Jag gjorde det.

 

Om man däremot vill maxa Battlefield 3 med konstant FPS över 60, det är då man behöver två.

 

Med endast 1 av dessa korten så var det väl ungefär min 30, avg 45 och max 60 på max. (1920x1080)

 

Ett 6870 tror jag skulle klara medium med spelbar FPS (konstant över 30)

Jag körde betan på runt 40-50 fps konstant på Caspian Border samt Metro med datorn i sign. Körde då på High i 1920x1080. Redigerat av xXHomerXx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Battlefield 3 går utmärkt att maxa med endast en GTX 580. Jag gjorde det.

 

Om man däremot vill maxa Battlefield 3 med konstant FPS över 60, det är då man behöver två.

 

Med endast 1 av dessa korten så var det väl ungefär min 30, avg 45 och max 60 på max. (1920x1080)

 

Ett 6870 tror jag skulle klara medium med spelbar FPS (konstant över 30)

Jag kör med 1600x900 så jag lär nog kunna köra med rätt bra inställningar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag skulle tagit GTX560Ti istället. Och annan tillverkare på moderkort och RAM.

 

Och av nån anledning har alla hårddiskar på inet blivit nästan dubbelt så dyra... Komplett också. Någon som vet vad detta beror på? Den nya avgiften ska ju bara beröra externa hårdiskar.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle tagit GTX560Ti istället. Och annan tillverkare på moderkort och RAM.

 

Och av nån anledning har alla hårddiskar på inet blivit nästan dubbelt så dyra... Komplett också. Någon som vet vad detta beror på? Den nya avgiften ska ju bara beröra externa hårdiskar.

 

Översvämningar i Thailand.

 

http://www.sweclockers.com/nyhet/14651-pri...-extrema-hojder

 

Jag körde betan på runt 40-50 fps konstant på Caspian Border samt Metro med datorn i sign. Körde då på High i 1920x1080.

Tänk på att betan var låst till medium(eller high)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...