Hoppa till innehåll

Ny Minecraft Server


skatan222
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej efter denna helg kommer jag att starta en minecraft server som är hyrd hos ett företag, den kommer kunna ha 10-20 slots och kommer köra bukkit.

Servern är 24/7, no lag och inte hamachi.

Det kommer vara strikta regler och om man bryter dom, BAN utan varning, och vi i staff kommer vara riktigt hårda.

Servern hålls i samarbete med en grupp som heter TehVikings och HÄR är deras youtube kanal som inte har uppdaterats på länge jag är Linus/Linkoii i kanalen, prenumerera på den kanalen och MIN kanal, och sedan skriv minecraft namn och youtube namn här under om du vill joina servern!

Krav:

Minecraft får inte vara crackat!

Du måste vara över 12 år!

Du ska vara ärlig!

Du ska vara mogen!

 

//Linus!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej efter denna helg kommer jag att starta en minecraft server som är hyrd hos ett företag, den kommer kunna ha 10-20 slots och kommer köra bukkit.

Servern är 24/7, no lag och inte hamachi.

Det kommer vara strikta regler och om man bryter dom, BAN utan varning, och vi i staff kommer vara riktigt hårda.

Servern hålls i samarbete med en grupp som heter TehVikings och HÄR är deras youtube kanal som inte har uppdaterats på länge jag är Linus/Linkoii i kanalen, prenumerera på den kanalen och MIN kanal, och sedan skriv minecraft namn och youtube namn här under om du vill joina servern!

Krav:

Minecraft får inte vara crackat!

Du måste vara över 12 år!

Du ska vara ärlig!

Du ska vara mogen!

 

//Linus!

umad bro?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja Joina.

 

Info: jag har spelat minecraftx i ca ett halv år, jag kör alltid seriöst, inte bannad från en enda server. O jag har haft flera o har nu avancerade minecraft servrar...

 

Minecraft ign: juniorjesper

 

Youtube?:s www.youtube.com/juniorjesper

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...