Hoppa till innehåll

Tangentbord Från Webhallen


Blest
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej

Jag har nu bestämt mig för att köpa Logitech K300 , fast på bilden på Webhallen finns det inga å,ä och ö bokstäver... Kommer det finnas med när jag köper eller? För att jag såg att på specifika tangentbord stod det inom parantes (engelsk layout) eller något liknande.

om det är engelsk layout så är det bara engelska bokstäder alltså alla svenska utom åäö. lite dåligt dock att vara svensk hemsida och inte lägga ut svenska layouts.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förmodligen så är dessa tangentbord direkt importerade utifrån.

 

Jag skulle föreslå att du kontaktar webhallen angånde detta.

Webhallen har ju inte direkt gjort något fel. En parantes som säger "engelsk layout" går ju inte att misstolka? Ett "internationellt" tangentbord med andra ord.

 

@TS Det är bara så det är, finns inget att misstolka. Det är upp till dig om du vill köpa eller ej, rekommenderar dock att köpa ett med svensk/nordisk layout då det kan bli jobbigt att göra skolarbete på datorn annars..

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då lånar jag tråden lite, http://www.inet.se/artikel/6606081/saitek-cyborg-v1-keyboard

 

Layout på den?

Finns i båda versioner, men eftersom inet är en svensk hemsida så antar jag att layouten är svensk/nordisk. Men maila för att vara på den säkra sidan. Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Webhallen har ju inte direkt gjort något fel. En parantes som säger "engelsk layout" går ju inte att misstolka? Ett "internationellt" tangentbord med andra ord.

 

@TS Det är bara så det är, finns inget att misstolka. Det är upp till dig om du vill köpa eller ej, rekommenderar dock att köpa ett med svensk/nordisk layout då det kan bli jobbigt att göra skolarbete på datorn annars..

Oj, menade att man skulle kontakta webhallen och fråga om det fanns någon svensk layout på den.

Ber om ursäkt för att jag skrev fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...