Hoppa till innehåll

Youtube


Nittionio
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena. Sprider lite musik på youtube, och av någon anledning så får jag knappt några views längre? Vad beror det på?

 

För några månader sen spred jag lite musik, och jag fick ca 1000 views per dag. Prövade i fredags och idag, och jag har fått ungefär 50 views. Är det något spamfilter som ligger bakom eller vad händer? Är det bara en ren tillfällighet? Jag sprider min musik genom att jag ligger på topcomment, och det är inte så att jag har legat på lägre antal topcomments än vad jag brukar.

 

Uppskattar svar snarast!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan någon svara på min fråga istället? Varför hade jag 15k views på min egna låt efter 2 veckor, och efter en halv vecka har jag 250 views på min senaste låt? Min nya låt är helt klart bättre, och det är inte min åsikt utan det är verkligen det. Finns det något spamfilter eller något liknande som ligger bakom eller är det en ren tillfällighet?

Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan någon svara på min fråga istället? Varför hade jag 15k views på min egna låt efter 2 veckor, och efter en halv vecka har jag 250 views på min senaste låt? Min nya låt är helt klart bättre, och det är inte min åsikt utan det är verkligen det. Finns det något spamfilter eller något liknande som ligger bakom eller är det en ren tillfällighet?

Skulle tippa på ren tillfällighet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan någon svara på min fråga istället? Varför hade jag 15k views på min egna låt efter 2 veckor, och efter en halv vecka har jag 250 views på min senaste låt? Min nya låt är helt klart bättre, och det är inte min åsikt utan det är verkligen det. Finns det något spamfilter eller något liknande som ligger bakom eller är det en ren tillfällighet?

Jämför tagsen mellan dem, på din med 15k views så kanske du hade tagat "miley cyrus naked", brukar vara ett smart knep för att få views.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma här. Jag laddade upp en random techno låt. Men det är ju så många views på varje techno låt på Youtube, men varför inte på min? The fuck?!

 

Dumt svar egentligen. För att de inte har lyssnat på din låt antagligen. Lol.

Bli vänner med folk + kommentera mycket + osv. Man får ju kämpa aset i bland för att man ska bli hörd, om man nu inte är känd.

 

Kan någon svara på min fråga istället? Varför hade jag 15k views på min egna låt efter 2 veckor, och efter en halv vecka har jag 250 views på min senaste låt? Min nya låt är helt klart bättre, och det är inte min åsikt utan det är verkligen det. Finns det något spamfilter eller något liknande som ligger bakom eller är det en ren tillfällighet?

Hur kan du säga verkligen? Är du 15 k personer tillsammans, eller va?

Som Lynott säger, de flesta som kämpar till sig views har antagligen trendiga tags osv.

Skaffa prenumeranter, var lite smart man! MEN. Om det är så att du har över 100 prenumeranter och har bra tags i dina videos och så vidare, så tycker jag att det är jävligt konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dumt svar egentligen. För att de inte har lyssnat på din låt antagligen. Lol.

Bli vänner med folk + kommentera mycket + osv. Man får ju kämpa aset i bland för att man ska bli hörd, om man nu inte är känd.

Hur kan du säga verkligen? Är du 15 k personer tillsammans, eller va?

Som Lynott säger, de flesta som kämpar till sig views har antagligen trendiga tags osv.

Skaffa prenumeranter, var lite smart man! MEN. Om det är så att du har över 100 prenumeranter och har bra tags i dina videos och så vidare, så tycker jag att det är jävligt konstigt.

Jag har en video, med 10k views. En annan med 16k views. Och den senaste har endast 318 för tillfället.

 

 

Jag har 350 prenumeranter. Och jag fick mina views igenom kommentarer på andra videos. Nu har väll folk markerat mina kommentarer som skräppost så många gånger så att de blir i stort sett markerat som skräppost automatiskt. Och varför skulle inte jag ha kämpat för att få views? Självklart har jag gjort det, men om mina kommentarer blir flaggade så kan jag inte sprida det.

 

Mina kommentarer blir flaggade, finns det något jag kan göra? Annars får jag göra andra accs och sprida med hjälp av dem.

Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en video, med 10k views. En annan med 16k views. Och den senaste har endast 318 för tillfället.

 

 

Jag har 350 prenumeranter. Och jag fick mina views igenom kommentarer på andra videos. Nu har väll folk markerat mina kommentarer som skräppost så många gånger så att de blir i stort sett markerat som skräppost automatiskt. Och varför skulle inte jag ha kämpat för att få views? Självklart har jag gjort det, men om mina kommentarer blir flaggade så kan jag inte sprida det.

 

Mina kommentarer blir flaggade, finns det något jag kan göra? Annars får jag göra andra accs och sprida med hjälp av dem.

Nu förstår man lite mer! :)

Varför flaggar de dina kommentarer som skräppost? Jag hoppas du inte spammar. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...