Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Att Hitta Passande Design


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Fråga på om du behöver hjälp med Gimp, kan en del!

Tycker jag kan tillräckligt, söker på egen hand om jag vill lära mig mer

 

Har hemsidan öppnats ännu? Jag tycker den verkar bra så jag vill gå in på den.
Jag ska beställa en http://en.wikipedia.org/wiki/Raspberry_Pi som ska släppas i december. När jag får den kommer jag hosta hemsidan ifrån den och den kommer vara uppe 24/7.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är jag nöjd med designen men vill ha idéer till själva innehållet. Inte planerat det så mycket, vill ha en sida som folk kommer besöka då och då. Har nog inte tänkt göra ett forum, men vill kanske ha någon form av registrering. En gästbok kanske som man kan skriva i som gäst eller registrerad. Men att registrera sig bara för att skriva i en gästbok som man kan skriva i som gäst är onödigt så jag försöker komma på något mer man får ut av registreringen. Förslag någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är jag nöjd med designen men vill ha idéer till själva innehållet. Inte planerat det så mycket, vill ha en sida som folk kommer besöka då och då. Har nog inte tänkt göra ett forum, men vill kanske ha någon form av registrering. En gästbok kanske som man kan skriva i som gäst eller registrerad. Men att registrera sig bara för att skriva i en gästbok som man kan skriva i som gäst är onödigt så jag försöker komma på något mer man får ut av registreringen. Förslag någon?

Tänk på vad man saknar på internet nu för tiden! Försök komma på någonting som man är sugen på att göra ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Hur går det med hemsidan? :)

Jodå, jag väntar bara på att min http://en.wikipedia.org/wiki/Raspberry_Pi ska trilla ner i brevlådan som jag komma hosta hemsidan på. Lyckats pre-ordra den nu efter att ha stått i kö. När den släpptes för en månad sen tog den slut på 7 minuter och på den tiden lyckades de flesta inte ens ladda hemsidan där man beställde.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...