Hoppa till innehåll

Dexter


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

Den sjätte säsongen har hittills varit guld, guld och åter guld.

 

Vilken enormt bra serie alltså.

 

Detta äro- tråden om serien Dexter.

Någon som kollar på det?

Ni som inte kollar- BÖRJA KOLLA NU!

Ni som börjat kolla fast gett upp efter x antal säsonger, börja kolla igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kollade på första säsongen ganska nyligen, men eftersom jag sett delar av den andra säsongen på TV så valde jag att sluta där eftersom jag hatar att se något jag redan har sett och veta vad som ska hända i det avsnittet, speciellt i serier för då händer det alltid att man förstår vad som kommer hända i slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min mamma har typ alla säsonger på DVD, funderar på att börja se det. :o

Gör det!

 

Kollade på första säsongen ganska nyligen, men eftersom jag sett delar av den andra säsongen på TV så valde jag att sluta där eftersom jag hatar att se något jag redan har sett och veta vad som ska hända i det avsnittet, speciellt i serier för då händer det alltid att man förstår vad som kommer hända i slutet.
Jag hade samma problem förr, men jag bet i det sura äpplet och såg repriser även fast jag hatar det, nu är jag hooked och sitter och abzzar hemma mellan avsnitten. Sista säsongen är utan tvekan det bästa, se det!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...